_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Vad händer då??!!!! vad fan ska vi gta älskare spela!?? jajaja vi får hoppas dom inte slutar tillverka gta under våran livstid eller millenium! stackars mina barn barn barn barn barns barn, kommer aldrig få uppleva ett riktigt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Du när dinna barn barns............................... lever så är alla spel uppbygt på 3d glasögon, spelen är gjorda av bilder, typ laserdom och allt sånt där!!!! Jag tror inte dom går misste om nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Du när dinna barn barns............................... lever så är alla spel uppbygt på 3d glasögon, spelen är gjorda av bilder, typ laserdom och allt sånt där!!!! Jag tror inte dom går misste om nått Ja det kommer säkert att va ett avancerat VR spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Kan dom inte komma med super VR Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Men gta kanske inte kommer att finnas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är poängen inte att dom kommer ha 3d super spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Någn kanske gör ett likadannt spel eller bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Någn kanske gör ett likadannt spel eller bättre! Hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Dom kommer säkert göra nått liknanade spel! Jag menar, hur många spel säljer 250 000 exemplar på en dag i EN stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts