minigun Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 När jag går in på själva GTAsajten ser det ut som på bilden! Varför?? Har jag gjort något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 du har inte gjort något dumt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 blir så då jag går in på www.gtasajten.com/banned.php, men inte vanliga gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 blir så då jag går in på www.gtasajten.com/banned.php, men inte vanliga gtasajten Ironin smyger sig upp och smäller till en på käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Men isåfall kan jag inte gå till den vanliga Gtasajten för jag hamnar där direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Det verkar som att du har hamnat på den fruktade banlistan Antar att det var du som postade under nicket "ps2"? Har stora problem med en annan besökare som brukar kalla sig så. Bannen försvinner snart. Logga in nästa gång du postar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jopp, det är borta nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts