Ceone Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Jag o min kompis klarar inte You luky bastard - Fireworks uppgiften hur ska man göra dom två gubbarna jagar en?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) Jag har inget minne av att två gubbar jagar en på den delen av uppdraget. Gå bara fram till bilen och aptera bomben och dra kvickt därifrån. Redigerad 1 februari, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 ja det står att man ska placera en bomb på deras bil men vi ar ingen bomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Lol, glömde ni att plocka upp bomben från bordet när ni var hos Vincenzo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Jag gör så här men det går inte . Jag går fram till bilen så är det ett utrops tecken i hörnan trycker på use knappen och sen säjer mannen som vaktar bilen what are you doing you little bastard? och sen börjar han skjuta, se kommer det ut en med hagelgevär och dom båda börjar jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Du ska vänta tills snubben som står där ute går in i huset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts