Krillepille Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 jag undrar om någon vet var man kan ladda hem djur någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 jag undrar om någon vet var man kan ladda hem djur någonstans spelets hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Hej! Längesedan jag spela detta spelet men om jag ej minns fel så kan man inifrån spelet hämta hem olika saker(då var dett en flaggstång och nå mer! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 hehe är spelet grymmt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Hej! Längesedan jag spela detta spelet men om jag ej minns fel så kan man inifrån spelet hämta hem olika saker(då var dett en flaggstång och nå mer! ) Jag tror att man laddade ner från zootycoon.com och sedan la in dom genom spelet. Add3: Ett litet tag men det blir skitenformigt och det är svårt att tjäna pengar. Men det mest irriterande är att djuren måste ha precis så mycket jord och precis så mycket sand, etc, man får liksom inte göra burarna själv om man vill tillfredsställa djuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 hehe är spelet grymmt? jag tycker de är skit kass min bror har ettan och de där med dinosaurior, riktigt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 hehe, jag har simsafari eller vad det heter, jag köpte det i tailand för 25kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Om man gämför med andra strategi-spel där man bygger så är detta inte säkillt roligt.. Iallafalll inte om man gämför med RCT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Om man gämför med andra strategi-spel där man bygger så är detta inte säkillt roligt.. Iallafalll inte om man gämför med RCT Ja rct regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Ja rct regerar! Så sant, så sant! RCT är grymmt som fan! jag har 1an, men är det nån som vet om 2an är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Så sant, så sant! RCT är grymmt som fan! jag har 1an, men är det nån som vet om 2an är bra? Ja 2:an är grym! Den är ju som 1:an fast fler grejer och banor + att man kan göra egna banor. Det är grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) Ja 2:an är grym! Den är ju som 1:an fast fler grejer och banor + att man kan göra egna banor. Det är grymt. Wow SUPRNOV... ops jag skojja bara.. mena Game nästa... Redigerad 1 februari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 RCT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) Rollercoster Tycoon står det för... Redigerad 1 februari, 2004 av vr98olli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) 2'ans banor e ju... 4-8 gånger så stora! edit: ett ''tycoon'' spel jag rekomenderar är Transport Tycoon Delux! grymt kul! Redigerad 1 februari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Så sant, så sant! RCT är grymmt som fan! jag har 1an, men är det nån som vet om 2an är bra? där kan jag hålla med om att rct är bra. 2:an är skit ball, man kan bygga mer och så kan man gör t.ex. höga stängsel och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 där kan jag hålla med om att rct är bra. 2:an är skit ball, man kan bygga mer och så kan man gör t.ex. höga stängsel och sånt Jag måste f'n köpa det omgående... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts