Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 När jag skulle uppdatera windows för nån minut sen stod det så här: Varning! HP Pavilion och Windows XP Service Pack 1 är inkompatibla Hämtningsstorlek: 112 kB Varning! Windows Update har upptäckt att din dator är en Hewlett-Packard Pavilion-PC eller Compaq Presario med Windows XP förinstallerat. När du har installerat Windows XP Service Pack 1 kan det uppstå problem med systemåterställningsverktyget. Om du utför en ej förstörande systemåterställning kanske det inte går att starta datorn. Du kan lösa problemet genom att utföra en förstörande systemåterställning, men då går alla data förlorade. Hewlett-Packard tillhandahåller snart en uppdatering till systemåterställningsverktyget. När du installerar uppdateringen visas inte den här varningen i Windows Update. Mer information finns finns i Microsoft Knowledge Base-artikeln Q329450. Mer information... (Webbplatsen kan vara på engelska.) Vad ska jag göra? jag har laddat ner Service pack 1 men ej installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Stabilt, microsoft, stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Oj, läste och fattade lite bättre, vänta till de släpper den där andra uppdateringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Förstörande systemåterställning? Du ligger inte lite risigt till. Det är just därför jag aldrig uppdaterar XP... och så för att jag inte orkar. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Är ju inte XP det är fel på utan Compaq! Compaq har en massa specialkomponenter i datorerna som inte följer standarden. En kompis köpte en Compaq för några år sedan, när han skulle uppgradera den blev det problem... dels för att datorn var så !#@ ihoppressad och dels för att han var tvungen att köpa speciella RAM-minnen av Compaq för dyra pengar. Compaq borde redan ha släppt en patch, med tanke på att det var ett tag sedan SP1 kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Topp3: Som sagt var så har jag inte installerat. Hultenius: Jag kör med HP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Compaq ägs av HP om jag inte minns fel. Mycket möjligt att din dator är av märket HP men att det i grund och botten är en Compaq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Compaq ägs av HP om jag inte minns fel. Mycket möjligt att din dator är av märket HP men att det i grund och botten är en Compaq. Men då kanske den pachen till compaq fungerar? Men jag väntar nog till hp patchen kommer även om det tar tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 (redigerad) Precis nu kom det fram en ruta med att datorn hade laddat ner uppdaterningen. /nu får det bära eller brista! EDIT: Efter installering: Det fungerar! Redigerad 14 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts