Cortez Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Jag skulle idag lira GTA: Vice City, men det funkar inte. :'( När jag försöker öppna spelet, så kommer bara en svart bild upp och sen efter en stund kommer jag tillbaka till skrivbordet. Om jag inte minns fel, så kanske nån annan också haft detta problem men jag hittade inte svaret. Nu hoppades jag på att jag att nån kan hjälpa mig, för jag måste bara få spela GTA: Vice City!!! :'( HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Jag skulle idag lira GTA: Vice City, men det funkar inte. :'( När jag försöker öppna spelet, så kommer bara en svart bild upp och sen efter en stund kommer jag tillbaka till skrivbordet. Om jag inte minns fel, så kanske nån annan också haft detta problem men jag hittade inte svaret. Nu hoppades jag på att jag att nån kan hjälpa mig, för jag måste bara få spela GTA: Vice City!!! :'( HJÄLP!!! Har du modifierat spelet? Alltså lagt till nya bilar och sånt? Om du har gjort det så får du installera om det...! Det händer alla! Ifallfall alla som inte gör backups! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Nej, spelet är helt rent! :'(snälla hjälp nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 SNÄLLA HJÄLP MIG NÅGON! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 prova med att ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet och installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Det funkade ju förut så drivrutiner kan det inte va. Har testat att instalera om men det är fortfarande samma sak. Tror ni att processorn kan vara överhettad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Jag tcyker ändå att du ska ladda ner nya drivrutiner, det kan ha hänr nåt som gör att spelet vill ha nya eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Man kan väl inte ladda hem dom senaste då eller? För jag har bara ett Geforce 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Man kan väl inte ladda hem dom senaste då eller? För jag har bara ett Geforce 2. Pröva änra lite på graffikkortet då? kolla vilka lägen den har. Det kan ju vara en hacker..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Man kan väl inte ladda hem dom senaste då eller? För jag har bara ett Geforce 2. Jo ladda ner de nyaste GeForce drivrutinerna. Barracuda: Ja det är säkert en hacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Barracuda: Ja det är säkert en hacker... Det mest trovärdiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CustoM Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Har samma problem, när jag håller på att starta VC så blir det bara svart... Och nej, jag har inte modifierat spelet och när jag spelade det sist igår så funkade det utan problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Om du är rädd för att bli av med sparningarna när ni installerar om spelet så gå in i Mina Dokument och GTA Vice City User Files. Ta dem filerna och lägg dem någonstands där du vet var ni har dem. Sen när ni installerat om så lägger ni tillbaka dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Har samma problem, när jag håller på att starta VC så blir det bara svart... Och nej, jag har inte modifierat spelet och när jag spelade det sist igår så funkade det utan problem! Konstigt? Ide: Har du bytt skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag löste problemet för flera veckor sen eller, typ 2 veckor sen nånstans idag. Varvade om spelet på en vecka Det funkade när jag laddade hem nyare drivrutiner, men nu laggar det mera än förut, men jag gissar att det kan bero på att jag installerat directx 9.0. Förut hade jag bara directx 8.1 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts