Jump to content

Fel vid uppstart av Vice City!

Cortez
 Share

Recommended Posts

Jag skulle idag lira GTA: Vice City, men det funkar inte. :'( När jag försöker öppna spelet, så kommer bara en svart bild upp och sen efter en stund kommer jag tillbaka till skrivbordet. Om jag inte minns fel, så kanske nån annan också haft detta problem men jag hittade inte svaret. Nu hoppades jag på att jag att nån kan hjälpa mig, för jag måste bara få spela GTA: Vice City!!! :'( HJÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle idag lira GTA: Vice City, men det funkar inte. :'( När jag försöker öppna spelet, så kommer bara en svart bild upp och sen efter en stund kommer jag tillbaka till skrivbordet. Om jag inte minns fel, så kanske nån annan också haft detta problem men jag hittade inte svaret. Nu hoppades jag på att jag att nån kan hjälpa mig, för jag måste bara få spela GTA: Vice City!!! :'( HJÄLP!!!

Har du modifierat spelet? Alltså lagt till nya bilar och sånt? Om du har gjort det så får du installera om det...! Det händer alla! Ifallfall alla som inte gör backups! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Jag löste problemet för flera veckor sen :lol: eller, typ 2 veckor sen nånstans idag. B) Varvade om spelet på en vecka :lol: Det funkade när jag laddade hem nyare drivrutiner, men nu laggar det mera än förut, men jag gissar att det kan bero på att jag installerat directx 9.0. Förut hade jag bara directx 8.1 tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor