GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag vet inte hur man blir automatiskt inloggad jag har klickat i yes men inget händer jag måste logga in varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Men du hade ju krångel med inloggningen förut sa du?? Kanske har nått med det att göra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag tror att du måste godkänna Cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag tror att du måste godkänna Cookies. Hur gör man det? Och Misterwhoopee det är just därför jag vill bli inloggad så fort jag besöker sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Så här gör du: Kontrollpanelen > Internet-alternativ > Sekretess > Webbplatser, Redigera > Webplatsens namn: www.gtasajten.com > OK > OK. Nu borde det nog fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Så här gör du: Kontrollpanelen > Internet-alternativ > Sekretess > Webbplatser, Redigera > Webplatsens namn: www.gtasajten.com > OK > OK. Nu borde det nog fungera Ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts