danil89 Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) Jag undrar om ni har alla gtaspel eller bara något, själv har jag alla GTa-spel som finns till PC. Alltså: GTA, GTA London 1969, GTA2, GTA3 och GTA Vice City. Redigerad 30 januari, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Jag har: GTA till PC, GTA3 till PC och GTA:VC till PC och PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 GTA 1, 2, 3 och VC till PC GTA 1 och VC till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Jag har alla till pc, förutom london-expansionen till ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Jag har alla till pc, förutom london-expansionen till ettan. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 har haft alla utom gta3 , nu har jag bara vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 2:an och vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Alla till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Har GTA1, GTA2, GTA3 och GTA: Vice City till PC. Ingen London 1969, tyvärr...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Har GTA1, GTA2, GTA3 och GTA: Vice City till PC. Ingen London 1969, tyvärr...! Jag säger bara en sak, samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Jag har hela serien till PC. GTA1: 3x GTA London: 3x GTA2: 3x GTA3: 1x GTA Vice City: 1x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 lol , vad ska man med 3 st likadana spel till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 GTA 1(pc, psx1) GTA London -69 (psx1) GTA 2(pc, psx1) GTA 3(pc,xbox) GTA VC(pc,xbox) + Förbeställning på san andreas! (amazon.com) GTA dubble pack till xbox( om ni inte redan fattat det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 lol , vad ska man med 3 st likadana spel till Om man tänker som Arvid så har man ett spel som man spelar med, ett i reserv, och ett orört inplastat... Själv har jag alla utom Vice City på PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Om man tänker som Arvid så har man ett spel som man spelar med, ett i reserv, och ett orört inplastat... Är man en hängiven samlare så är man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 jag har gta 1, vc, gta3 till pc. på tisdag: har jag också vc och gta 3 till ps2 ska köpa ett ps2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 (redigerad) Ledsen att berätta att jag just nu bara (rättat! tack danil89! ) innehar GTA:VC. Jag har haft GTA 1, och lirat GTA 3 2 gånger. Men jag kan berätta att jag älskar gta serien, och take2 och Rockstar Games för de har gjort ett så bra lir som GTA:VC, hoppas det kommer ett ännu bättre (om det är möjligt) med GTA:SA stämplat på sig. sitter o längtar, varför tar det så långt tid...Tillbaka till GTA:Vc då ... Redigerad 3 februari, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Ledsen att berätta att jag just nu innehar GTA:VC. Jag har haft GTA 1, och lirat GTA 3 2 gånger. Men jag kan berätta att jag älskar gta serien, och take2 och Rockstar Games för de har gjort ett så bra lir som GTA:VC, hoppas det kommer ett ännu bättre (om det är möjligt) med GTA:SA stämplat på sig. sitter o längtar, varför tar det så långt tid...Tillbaka till GTA:Vc då ... Vad var du ledsen för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 GTA (PC) GTA2 (PC) GTA LONDON (PC,PS2) GTA3 (PC.PS2) GTA VICE CITY (PC,PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_alick_ Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag har GTA 3 och VC till PC och Double Pack till X-Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts