danil89 Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Jag har bytt namn på MP3-stationen till Radio City, och sen har jag spelat in 3 olika delar till den. Det är låtar, intervjuer, nyheter och reklam på dem. De är ungefär en trekvart långa vardera. All utrustning jag hade när jag spelade in var en mikrofon och Microsoft Ljudinspelare. Det är bra kvalitet på Ljudet (speciellt låtarna). Det är alla möjliga låtar på min station, det är också en tävling som finns i stationen den är rätt rolig. Den heter "gissa från vilket spel det här ljudet kommer ifrån". Just nu håller jag på med den sista versionen av "radio city", det blir en specialversion. Sen är jag klar med allt. Kort sagt har jag gjort egna radiostationer till GTA3, har någon annan gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 hmm.. näe.. men. hur gör man för att byta namn på mp3spelaren? går det i vice också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag har gjort en radiostation till GTA3 engång " Trash FM " och den sög, ska ni veta.. Btw, missa inte GTA:VC Live Quiz, jag vann på " GTA3 Live Quiz " och nu ska jag vinna igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Var finns gta3 quiz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Var finns gta3 quiz? de gjordes förre året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag har bytt namn på MP3-stationen till Radio City, och sen har jag spelat in 3 olika delar till den. Det är låtar, intervjuer, nyheter och reklam på dem. De är ungefär en trekvart långa vardera. All utrustning jag hade när jag spelade in var en mikrofon och Microsoft Ljudinspelare. Det är bra kvalitet på Ljudet (speciellt låtarna). Det är alla möjliga låtar på min station, det är också en tävling som finns i stationen den är rätt rolig. Den heter "gissa från vilket spel det här ljudet kommer ifrån". Just nu håller jag på med den sista versionen av "radio city", det blir en specialversion. Sen är jag klar med allt. Kort sagt har jag gjort egna radiostationer till GTA3, har någon annan gjort det? jag har, till gta3. och sen har jag redigerat v-rock i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 de gjordes förre året hrmm de gjorde min bror med men tävlingen missade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hmm.. näe.. men. hur gör man för att byta namn på mp3spelaren? går det i vice också eller? Det gör man med en gxt-editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Jag har bytt namn på MP3-stationen till Radio City, och sen har jag spelat in 3 olika delar till den. Det är låtar, intervjuer, nyheter och reklam på dem. De är ungefär en trekvart långa vardera. All utrustning jag hade när jag spelade in var en mikrofon och Microsoft Ljudinspelare. Det är bra kvalitet på Ljudet (speciellt låtarna). Det är alla möjliga låtar på min station, det är också en tävling som finns i stationen den är rätt rolig. Den heter "gissa från vilket spel det här ljudet kommer ifrån". Just nu håller jag på med den sista versionen av "radio city", det blir en specialversion. Sen är jag klar med allt. Kort sagt har jag gjort egna radiostationer till GTA3, har någon annan gjort det? jag har bytt ut dom tre första radiostationerna i VC... det vart asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Back in the days (då jag spelade Vice City aktivt) så gjorde jag om alla radiostationer i VC. Det mesta var då hiphop, fast en radio för olika sorters hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 kan man BYTA namn på radio stationen? E det inte tråkit med intervjuer och musik, bara musik ska det vara själv ska jag trycka in manowar låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Hmm, har Pico FM i VC. @Xem: Ja, i american.gxt. (Jag förmodar att du använder den.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts