Brillan_14 Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) tja jag fattar inte hur man öppnar GTA3.img i GTA VC\models mappen med IMG Tool Redigerad 30 januari, 2004 av Brillan_14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Va? Går det inte att öppna filen? Du får nog stänga av skrivskyddet på hela VC mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 jag har gort det men när jag går in där jag stänger av skrivskuddet så är det en bock där fortfarande :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 jag har gort det men när jag går in där jag stänger av skrivskuddet så är det en bock där fortfarande :'( :'( :'( Tryck verkställ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 jag har liksom gort det en jävla masa gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Ja den är alltid grön ändå, men det funkar ändå att öpnna den, det går att öppna den med skrivskyddet på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 det väll du som har skrivet det där om lägga in bilar ifall det är du så står det att man ska öpnna GTA3.img i GTA VC\models mappen med IMG Tool och välj Edit\Find eller tryck F2. Då får du upp en ruta där du kan söka i GTA3.img. Skriv in fordonsnamnet och .dff efter och tryck på "Sök Nästa" eller Enter. det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts