Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag har kört om gtaIII ett antal gånger och nu senast idag när jag skulle göra D-Ices uppdrag "Uzi Money" fanns det absolut inga Nines på gatan..bara Jacks...Det har gått förut så man kan ju fråga sej varför det blev såhär..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Dom är väl och gosar med sinna Marsvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Dom är väl och gosar med sinna Marsvin! Det var inte direkt ett sånt svar jag tänkt mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nehe men det är vad jag tror!! Om jag läste rätt så vill du ha hjälp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nehe men det är vad jag tror!! Om jag läste rätt så vill du ha hjälp!!! Jo men detta var ju ingen seriös hjälp om man säger så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Dom är väl och gosar med sinna Marsvin! Dött skämt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Lugn lugn inget bråk här nu!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 FIGHT Misterwhoopee VS Karatemorfar Karatemorfar ta upp en pistol riktar den mot Misterwhoopee Misterwhoopee gjör snabt en karate spark på Karatemorfar så att han tappar pistolen Karatemorfar tar upp en kniv Misterwhoopee tar lätt kniven i från Karatemorfar Karatemorfar blir galen och gjör en karate spark i nyllet på Misterwhoopee Misterwhoopee tar fram sin glass pistol och pepprar Karatemorfar i munnen DÅ PLÖTSIGT KOMMER DERAS FÖRÄLDRAR OCH TAR DOM I ÖRAT OCH GÅR DÄR I FRÅN MED DOM. VEM VANN? NO ONE WINS GAME OVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag vann!! Jag försökte bara hjälpa misterwhoopee!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag försökte bara hjälpa misterwhoopee!! Du lyckades inte särskilt bra.... Men...nån annan som vet något om det jag skrivit högst upp??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Du lyckades inte särskilt bra.... Men...nån annan som vet något om det jag skrivit högst upp??? det kan vara en bug eller att din dator är litte knäpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 det kan vara en bug eller att din dator är litte knäpp. Nej min kompis har samma problem! och jag har ingen aning jag heller försökte hjälpa hna men icke sa nicke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har kört om gtaIII ett antal gånger och nu senast idag när jag skulle göra D-Ices uppdrag "Uzi Money" fanns det absolut inga Nines på gatan..bara Jacks...Det har gått förut så man kan ju fråga sej varför det blev såhär..... Om du vill ha fler Nines på gatan kan du ju ändra lite i nån fil eller nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Men det finns inga Nines alls... Dom är borta...Bara "Red Jacks" går på gatan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts