Jump to content

TIBIA

Micke = GTA GALEN
 Share

Recommended Posts

Om man frågar mig så kallar jag dig n00b :angry: Jag har kört tibia i 4 år och jag har alldrig varit rädd för att bli PKAD ''hjälp en pk'' ... :P

Bilden: Väri plxx a dämån pääkåå!, lite värre än en pk >_<

villken värld kör du på +

att det där va test server

kört tibia i 5 år e lvl 90

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

villken värld kör du på +

att det där va test server

kört tibia i 5 år e lvl 90

kör ite så mkt längre, körde nova...Min bror har kört sen spelet komm så han har en lv 102 master sorcerer- Premia - Balcius. en lv 77 elite knight - Isara- Cramloth , och så har han hafdt en lv 80 och en lv 62 på nova som hette Dark Firestorm och Herdain (Van derbit)

Så??? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du inte gillar den kan du ju gå till onrpg och titta pålistan där :D .

Uprörande!

Runescape före tibia!

Om dom menar de Runescape där man kan titta på 5 timmar långa dokumentär filmer medans man väntar på att gubban ska nå till andra ändan av skärmen!

Och i de "Runescape" där det är omölig att få ´kameran att se gubben + alla gubbar runtomkring där det ända some är möjligt att se sen "Snätt nerifrån vinkeln" så tycker jag att dom har så här: mycket fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uprörande!

Runescape före tibia!

Om dom menar de Runescape där man kan titta på 5 timmar långa dokumentär filmer medans man väntar på att gubban ska nå till andra ändan av skärmen!

Och i de "Runescape" där det är omölig att få ´kameran att se gubben + alla gubbar runtomkring där det ända some är möjligt att se sen "Snätt nerifrån vinkeln" så tycker jag att dom har så här: mycket fel!

Tibia har bättre grafik än runescape!! fatta??? trög unge?? ja misstänkte väll det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tibia har bättre grafik än runescape!! fatta??? trög unge?? ja misstänkte väll det...

"Ta det lungt".

Eller gå till en psykolog.

Värför vara arg?

"Trög unge" säger du också.

Jag tycker bara det. Men eftersom du tydligen gillar Runescape betyder inte det att alla andra måste tycka som du din dumma icketänkade android.

Edit

Har jag sagt att Tibia har bättre grafik?

Redigerad av MEJMEJMEJ GTA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tsss... räcka "fuc* you" till nån för det där lilla? Och kalla honom för "trög unge".

Något barnsligt säger jag bara, wtf blir du så jädra arg bara för att han gillar andra saker än du och han tycker att spel du spelar är tråkiga och dåliga.... :D

Visa respekt för varandras åsikter! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lira EQ Istället för Tibia. Mycket roligare fast jag spelar inte längre, Vart för dyrt :">

Kom iallafall till lvl 50 med min druid. Om ni har mycket pengar så kan ni lira det istället.

(obs man måste betala med kredit kort)

Ever Quest.

Gillar jag inte heller det är tråkiga miljöer också hatar First Person i rpg spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uprörande!

Runescape före tibia!

lol det kan inte jag bestämma . Tibia kan ha blivit inlagt senare .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kör ite så mkt längre, körde nova...Min bror har kört sen spelet komm så han har en lv 102 master sorcerer- Premia - Balcius. en lv 77 elite knight - Isara- Cramloth , och så har han hafdt en lv 80 och en lv 62 på nova som hette Dark Firestorm och Herdain (Van derbit)

Så??? ^_^

Så du e Herdain ?? ;)

då måste du veta vem valise e ??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor