Micke = GTA GALEN Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Jag behöver en "bodyguard" som e hög lvl i Lunara som kan skydda mig ifrån pk.are ... jag har blivigt pk.ad ca 5 ggr och det börjar bli lite jobbigt.....Nej jag gjorde inget jag vart pk.ad HELT utan orsak Jag vill altså ha en Hör lvl "bodyguard" i lunara som följer efter mig typ och skyddar mig från pk.are Inga dumma komentarer tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) är tibia kul? mmm, såg kul ut! (Adda mig gärna på msn... om du har det. (westerlund_333@hotmail.com) så kanske du kan lära mig lite saker i det ) Redigerad 30 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 är tibia kul? Nej, de är svin tråkigt. Men AE_Dave du kanske gillar de? PS. Dåligt grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Tibia är fan äckligare än lunar..!! Hatar det mer än allt annat i hela världen.. Fattar inte äns att man gör ett sånt spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Fattar inte äns att man gör ett sånt spel.. man gör inte,aliens tvingar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 det kan vara roligt några månader , även fast det blir tråkigt efter ett tag som nästan alla andra spel . men det finns ett spel som är sämre än tibia , runescape . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Hur ser det ut? Vad ska man göra? Gammalt? Nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 är tibia kul? mmm, såg kul ut! (Adda mig gärna på msn... om du har det. (westerlund_333@hotmail.com) så kanske du kan lära mig lite saker i det ) Det brår väl på vad du gillar. Hatar du alla sorters Rollspel så tycker du säkert att det är tråkigt. Men om du gillar Rollspel så är det faktiskt skoj. Faktikst tycker jag att det inte är väre en Lunar jag tycker att Msn är värre en lunar inte Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 man gör inte,aliens tvingar en kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Agh! Klarar inte av att lira det SÅ jäkla förrvirrande och gubben hackar ju fram!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Agh! Klarar inte av att lira det SÅ jäkla förrvirrande och gubben hackar ju fram!! om du inte gillar den kan du ju gå till onrpg och titta pålistan där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Tibia..lite typ som Pokemon på GBA..samma typ av grafik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Tror inte du får nån protector av att bara gå runt att fråga, bästa e ifall man har nån vän, annars kan du ju försöka få en vän i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Tror inte du får nån protector av att bara gå runt att fråga, bästa e ifall man har nån vän, annars kan du ju försöka få en vän i spelet rätt det brukar faktist inte vara så svårt att fåvänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag har 40 vänner o alla säjer "näää Han har high lvl friends" om han har dödat mig.....DUUH J**** fegisar alla e har börjat en ny gubbe i secura non pvp värld istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag har 40 vänner o alla säjer "näää Han har high lvl friends" om han har dödat mig.....DUUH J**** fegisar alla e har börjat en ny gubbe i secura non pvp värld istället hmm, dumma poolare det där, när jag lirade hade jag flera 60~+ polare, och så fprt jag behövde hjälp med nåt ställde dme upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag har 40 vänner o alla säjer "näää Han har high lvl friends" om han har dödat mig.....DUUH J**** fegisar alla e har börjat en ny gubbe i secura non pvp värld istället Yo...har en level 25 där master sorcerer där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Hade en lv 56 elite knight p åNova förut, nu har jag bara en lv 21 druid och 18 knight, min brorsa e lv 102 och 77 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) Jag behöver en "bodyguard" som e hög lvl i Lunara som kan skydda mig ifrån pk.are ... jag har blivigt pk.ad ca 5 ggr och det börjar bli lite jobbigt.....Nej jag gjorde inget jag vart pk.ad HELT utan orsak Jag vill altså ha en Hör lvl "bodyguard" i lunara som följer efter mig typ och skyddar mig från pk.are Inga dumma komentarer tack... Om man frågar mig så kallar jag dig n00b Jag har kört tibia i 4 år och jag har alldrig varit rädd för att bli PKAD ''hjälp en pk'' ... Bilden: Väri plxx a dämån pääkåå!, lite värre än en pk Redigerad 3 februari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Spelade Tibia i 5 min ! Och ni vet nog vad som hände med det sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts