Jump to content

TIBIA

Micke = GTA GALEN
 Share

Recommended Posts

Jag behöver en "bodyguard" som e hög lvl i Lunara som kan skydda mig ifrån pk.are ... jag har blivigt pk.ad ca 5 ggr :D och det börjar bli lite jobbigt.....Nej jag gjorde inget jag vart pk.ad HELT utan orsak :P

Jag vill altså ha en Hör lvl "bodyguard" i lunara som följer efter mig typ och skyddar mig från pk.are

Inga dumma komentarer tack...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är tibia kul? ;)

mmm, såg kul ut! -_- (Adda mig gärna på msn... om du har det. (westerlund_333@hotmail.com) så kanske du kan lära mig lite saker i det ^_^ )

Det brår väl på vad du gillar.

Hatar du alla sorters Rollspel så tycker du säkert att det är tråkigt.

Men om du gillar Rollspel så är det faktiskt skoj.

Faktikst tycker jag att det inte är väre en Lunar jag tycker att Msn är värre en lunar inte Tibia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 40 vänner o alla säjer "näää Han har high lvl friends" om han har dödat mig.....DUUH J**** fegisar alla e

har börjat en ny gubbe i secura non pvp värld istället B)

hmm, dumma poolare det där, när jag lirade hade jag flera 60~+ polare, och så fprt jag behövde hjälp med nåt ställde dme upp :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver en "bodyguard" som e hög lvl i Lunara som kan skydda mig ifrån pk.are ... jag har blivigt pk.ad ca 5 ggr  :angry:  och det börjar bli lite jobbigt.....Nej jag gjorde inget jag vart pk.ad HELT utan orsak -_-

Jag vill altså ha en Hör lvl "bodyguard" i lunara som följer efter mig typ och skyddar mig från pk.are

Inga dumma komentarer tack...

Om man frågar mig så kallar jag dig n00b -_- Jag har kört tibia i 4 år och jag har alldrig varit rädd för att bli PKAD ''hjälp en pk'' ... :P

Bilden: Väri plxx a dämån pääkåå!, lite värre än en pk >_<

post-23-1075778915_thumb.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor