Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) Skulle vilja veta om nån har nåt tips på nåt annat program som man kan spela in med. men inte fraps för filerna blir för stora för att lägga ut! :"> Har hört talas om nåt "vegas"? Redigerad 30 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Vad jag vet så finns det typ inget annat program, det du får göra med filmerna är att komprimera dom med någon coded, t.ex. DivX. Ett bra program att göra det i är VirtualDub. Vegas är ett program för att redigera filmer, t.ex. lägga in specialeffekter. Btw, fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 komprimera? du menar till zip-filer och så? Skulle man kunna få en länk till virtualDub.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 komprimera? du menar till zip-filer och så? Skulle man kunna få en länk till virtualDub.? ne, inte som .zip filer, till mindre .avi filer kan man göra med VirtualDub, sök på google... btw, VirtualDub kan göra 90mb till 900kb med bra upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 eller så kan du gå in på Vcdhelp.com där finns det allt du behöv er för att Lära dig att koda film och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) ne, inte som .zip filer, till mindre .avi filer kan man göra med VirtualDub, sök på google... btw, VirtualDub kan göra 90mb till 900kb med bra upplösning Får skaffa det när jag kommer hem. (längtar) Tack till spacepig Skaffade precis det nu och, hur sparar man som .avi och måste man ha virutalDub för att se filmen? Redigerad 30 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Det finns en knapp i menyn där det står "Save as avi", du kan ju prova den... Och nej, klart man inte behöver VirtualDub för att se filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Det finns en knapp i menyn där det står "Save as avi", du kan ju prova den... Och nej, klart man inte behöver VirtualDub för att se filmen A den blir ju bara dubbelt så stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 A den blir ju bara dubbelt så stor... Du får gå in på nått>>compress as... och välja vilket sätt du vill komprimera som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) A den blir ju bara dubbelt så stor... Du frågade inte hur man komprimerade den, du frågade hur man sparar som en avi-fil Redigerad 5 februari, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Varför inte fraps? Det Aeger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Hoggert: läs mitt första inlägg Zyber: oj, jag var inte tydlig nog... GTA_fan1: ok ska pröva sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 ne, inte som .zip filer, till mindre .avi filer kan man göra med VirtualDub, sök på google... btw, VirtualDub kan göra 90mb till 900kb med bra upplösning till 900kb? skojar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 till 900kb? skojar du? Tänkte väl det.... Gta_fan1: Var fan då nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 till 900kb? skojar du? Nej, det gör han inte Jag testade just att komprimera en 113 mb stor film med DivX, den vart 430 kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nej, det gör han inte Jag testade just att komprimera en 113 mb stor film med DivX, den vart 430 kb Hur gör du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Du måste väl veta hur du gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Nej, det gör han inte Jag testade just att komprimera en 113 mb stor film med DivX, den vart 430 kb ska du kanske nämna vilka algoritmer och vilken bitrate, kvalitet etc. du använda dig av? det kanske blev SKITsuddigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Nej, det gör han inte Jag testade just att komprimera en 113 mb stor film med DivX, den vart 430 kb Har det hänt nåt eller? Beskriv hu man gör!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts