vigge Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 aja, jag får försöka hitta ett primitivt redo-att-använda forum som jag kan koda om då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 har hittat ett forum-paket som ser lovande ut nu, men nu till frågan: vill ni ha avancerad profil-inställningar (ingen presentation) eller bevara @keeper's (med presentation)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 har hittat ett forum-paket som ser lovande ut nu, men nu till frågan: vill ni ha avancerad profil-inställningar (ingen presentation) eller bevara @keeper's (med presentation)? Jag vill behålla @keeper's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 @keepers ofc !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 ok, då behåller jag den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 och, nu har starbase.se varit nere ett tag, det är därför ni inte kommer åt @keeper om ni inte redan nu visste det. om några dagar ska mitt konto på gtasajten uf vara aktiverat, och då kommer ni kunna nå @keeper från http://www.vigge.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 så, nu är @keeper slutligen uppe igen, med ny adress! http://www.vigge.net tyvärr måste ni registrera er igen, eftersom jag inte kan ladda databasen hos starbase, eftersom de fortfarande är nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 nu när starbase.se är uppe igen har jag överfört alla användare över till vigge.net, så ni slipper regga er igen, om ni inte redan gjort det jag har dessutom även lagt till ett nytt skin-system, om ni är intresserade av att skapa ett StyleSheet till @keeper, säg bara till, så ger jag er template:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 nu när starbase.se är uppe igen har jag överfört alla användare över till vigge.net, så ni slipper regga er igen, om ni inte redan gjort det jag har dessutom även lagt till ett nytt skin-system, om ni är intresserade av att skapa ett StyleSheet till @keeper, säg bara till, så ger jag er template:et Jag försöker gärna göra ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) så, nu är nya systemet igång @ vigge.net tyvärr så verkar inte Shoutbox:en fungera längre, men jag ska försöka fixa den snart... Ett forum är även på väg Edit: så, shoutbox:en fixad Redigerad 23 februari, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts