StellHell Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Öhm ? jaha din jävla skit sida e AS ful iallafall. Kom inte och kaxa upp dig.. Vi gillar inte folk med dålig attityd i vårt forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 nej . men vafan är det snyggt med militär grönt ? å typ fula vita länkar me massa skit som man fattar noll av ? NEJ Om du fattar noll av länkarna är det ett under att du klarat av att regga dig här och skriva inlägg. Och ja, färgerna är snygga. Rent och snyggt. (Moahaha! Stolt nyreggad medlem. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 varför står det att jag e bannad? "The username you are trying to log in with have been banned" ??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Asså den sidan e skit ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Asså den sidan e skit ful Vill du ha en varning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Asså den sidan e skit ful jag sade att jag tålde kritik, men vad du säger tror inte jag är kritik, utan mer för att du inte fick bli admin, vilket är riktigt töntigt.... BTW, sidan är inte militärgrön, den är blå, du kanske är färgblind? Suxx: ska ta en titt på varför det står att du är bannad, jag har inte bannat dig iaf tror det är någon liten bugg i login-scriptet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Suxx: hmm, kan inte hitta din användare, vad har du för något användarnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Suxx: hmm, kan inte hitta din användare, vad har du för något användarnamn? SuXx tog jag (jag är jätte säker med jag är inte 100% ) eller om du kan kolla upp via mail eller nåt sådant ( ): lovstedt@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 nej . men vafan är det snyggt med militär grönt ? å typ fula vita länkar me massa skit som man fattar noll av ? NEJ *Varning, omogen nykomling har upptäckts på forumet...* ehm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Starbase.se (min host) är nere just nu, bara så ni vet... Suxx: kollar upp det sen, men vad jag kommer ihåg fanns det iaf ingen användare med username Suxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 ALL HAIL VIGGE! HAIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Starbase.se är fortfarande nere, men nu har jag en fråga; Ska jag behålla sidan som den är (utan forum), eller ska jag starta ett Invision Power Board där alla funktioner och tjänster från @keeper är inkluderat? Sidan skulle då göras om, så att allting (tjänster, funktioner, shoutbox osv) blir intergrerat i IPB-forumet. Så, nu vill jag höra eran åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Nej, tycker det blir för... "Vanligt".. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 jag håller med scraw.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 så ni vill inte ha något forum alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 allt hade blivit mycket lättare att uppdatera, och om ni undrar så skulle jag isf göra eget skin, så det inte liknar ett vanlig IPB forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 så ni vill inte ha något forum alls? jo, fast bara nått på sidan som passar in Fast det vore ok med ett ibforum, fast dfet blir lite vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 jo, fast bara nått på sidan som passar in Fast det vore ok med ett ibforum, fast dfet blir lite vanligt problemet är att det är grymt svårt att fixa, så forumet är intergrerat med sidan, det är därför jag hade tänkt att jag skulle fixa ett moddat IPB forum... så slipper jag skapa en massa nya funktioner, som finn i IPB, som member-lista, PM-system osv... givetvis så ska jag ha kvar alla funktioner och tjänster, fast de är då intergrerade i IPB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 problemet är att det är grymt svårt att fixa, så forumet är intergrerat med sidan, det är därför jag hade tänkt att jag skulle fixa ett moddat IPB forum... så slipper jag skapa en massa nya funktioner, som finn i IPB, som member-lista, PM-system osv... givetvis så ska jag ha kvar alla funktioner och tjänster, fast de är då intergrerade i IPB... Jag tycker iaf att sidan klarar sig bra utan forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Håller med GiZmo & Scraw, sidan och forumet skall inte vara ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts