online Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 hur trimmar man??? jag fattar inte hur man gör det står bara siffror och text!!! t.ex. 0.5 och såna saker!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 (redigerad) Det finns en förklaring på engelska i början av handling-filen, om du inte förstår det som står där är du nog för ung för att spela Vice City. *Flyttar till modding* Redigerad 29 januari, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Det finns en förklaring på engelska i början av handling-filen, om du inte förstår det som står där är du nog för ung för att spela Vice City. *Flyttar till modding* ja men vad sak man ändra då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Men det står ju vad de olika bokstäverna står för och sen är det ju en column med bilnamnen och bokstäverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Men det står ju vad de olika bokstäverna står för och sen är det ju en column med bilnamnen och bokstäverna. måste man starta nytt game eller!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Men... nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 :"> I vilken mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 C:/...VC/Data/handling.cfg Tydligt nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 C:/...VC/Data/handling.cfg Tydligt nog? Det är ju inte säkert man har den så. Jag har min på D:\Spel\GTA Vice City\Data\handling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Det är ju inte säkert man har den så. Jag har min på D:\Spel\GTA Vice City\Data\handling.cfg Tror folk fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 det finns iofs många n00bs här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 (redigerad) Tror folk fattar... Men döhh tänk om dom inte gör det... Redigerad 31 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Men döhh tänk om dom inte gör det... Jadu... då... skickar vi dom till Skåne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Här är ett litet program för att ändra sånt! Numtel__s_Car_Stats_Editor_2.1.zip..zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts