Jump to content

Rainbow six 3

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Spela cs istället ! Mycket roligare  :(

cs är ju t.o.m hemskare än att ha LAN inne i ett slakteri. >_< rvs, et och sof (1 & 2) är vad som gäller.... ^_^

*EDIT*

Menar inte att det är läskigt menar att det är jobbigt, bara kuta, döda andra laget, deffa bomben, rädda gisslan, skaffa pengar, köpa fettevapen, planta bomben. :huh: Dock, hoppas CS2 blir roligare :P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eh, skojar du?

"Bara springa och skjut." passar däremot väldigt bra in på CS, om man jämför med RS.

Rainbow Six handlar ju väldigt mycket om taktik och lagarbete.

Det gör det i cs oxå..

Eller iaf när man kör PCW matcher..

Folk gillar inte cs för att det gämt finns puckon som ska springa på egen hand och tänker bara på sina stats.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör det i cs oxå..

Eller iaf när man kör PCW matcher..

Folk gillar inte cs för att det gämt finns puckon som ska springa på egen hand och tänker bara på sina stats.. :D

ok då, men inte i Public :P

RS om så mycket mer än bara springa och skjut, mycket mycket mer taktik än i CS...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej jag skojar inte. I första multiplayer demot var det däremot väldigt mycket taktik. Inga som sprang (man kunde inte). Tycker inte om CS heller... Men jag vet inte, man ska träffa de när de luter sig och om man ser någon framför sig är det bara att hålla in. Som sagt, mp demo 1.0 ägde, men sen mp demo 1.1 har det bara blivit tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej jag skojar inte. I första multiplayer demot var det däremot väldigt mycket taktik. Inga som sprang (man kunde inte). Tycker inte om CS heller... Men jag vet inte, man ska träffa de när de luter sig och om man ser någon framför sig är det bara att hålla in. Som sagt, mp demo 1.0 ägde, men sen mp demo 1.1 har det bara blivit tråkigt.

Men har du möjligtvis kört version 1.31? eller version 1.51 eller version 1.52??? :P Lita aldrig på demos, det är ganska jäv*igt mycket som kan hända mellan en fullversion och ett demo.

om man ser någon framför sig är det bara att hålla in.
Ööööh? nej inte precis?! :lol: Om du ser nån framför dig i rvs är det inte alls att hålla in, spridningen är ju inte liiiitteee grov. :o

I första multiplayer demot var det däremot väldigt mycket taktik. Inga som sprang (man kunde inte)
Öhm... man kunde ju faktiskt visst kuta i mpdemo 1.0 :wacko: har du lirat de senaste versionerna? typ ingen som går själv, alla går i små grupper på 3 - 5 pers. ungefär.

Om du inte visste så är det cs där alla kutar för sig själv och tänker "Jaaa! Min stats min stats den blir bra nu tror dom jag äger!" :P De flesta har insett att det inte funkar att kuta ensam i Raven Shield. :)

Men jag vet inte, man ska träffa de när de luter sig

Öh... jag fattar inte riktigt vad du menar där... :o

Funnylin: Jag kan inte hålla med mer! :D Extremt skön känsla när man byggt ihop en egen plan och den fungerar. Har en asskön plan på den där flygplats banan (den första då det är dag.) (kommer inte ihåg namnet riktigt :"> )

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag har spelat varenda jävla version. Utom just 1.52 (den senaste). Har formaterat men inte installerat RVS. Tycker det var bra d de gjorde med silencers i en patch. Annars märker jag ingen skillnad mellan de olika versionerna.

EDIT: hoppsan, märkte inte all alla quotes var från mig...ska försöka svara...

Vad jag menar med 1.0 var att det inte fanns "gå" och "SPringa" utan bara nått emellan. Och alltid när någon ser mig så ser/hör jag de hålla in och döda mig. Tar dock 5 sekunder innan de får ett skott som träffar. Så JO, de håller in. Och sen att de springer i grupper, varför? Jo, för att det typ bara går att ta två väger kanske? Och det jag menade med "skjuta när de leanar" är att oftas skjuter man på deras huvud only, när man ser de leana. Som som andra tycker, Single player / Coop äger men tdm=tråkigt. Pilot är dock kul! Där är det som du säger, Man hjälps åt osv. Men det finns inte så många servrar som kör pilot tyvärr.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag har spelat varenda jävla version. Utom just 1.52 (den senaste). Har formaterat men inte installerat RVS. Tycker det var bra d de gjorde med silencers i en patch. Annars märker jag ingen skillnad mellan de olika versionerna.

EDIT: hoppsan, märkte inte all alla quotes var från mig...ska försöka svara...

Vad jag menar med 1.0 var att det inte fanns "gå" och "SPringa" utan bara nått emellan. Och alltid när någon ser mig så ser/hör jag de hålla in och döda mig. Tar dock 5 sekunder innan de får ett skott som träffar. Så JO, de håller in. Och sen att de springer i grupper, varför? Jo, för att det typ bara går att ta två väger kanske? Och det jag menade med "skjuta när de leanar" är att oftas skjuter man på deras huvud only, när man ser de leana. Som som andra tycker, Single player / Coop äger men tdm=tråkigt. Pilot är dock kul! Där är det som du säger, Man hjälps åt osv. Men det finns inte så många servrar som kör pilot tyvärr.

Har du testat lira Adversial Hostage rescue? Det är också kul faktiskt... ena teamet håller gisslan medans andra ska rädda dem. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor