AE_Dave Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Nån här annan än jag som har det? jag tycker det är ett asskönt lir. Vad kan vara härligare än att få modda sina vapen med kikarsikten, ljuddämpare etc etc... härligt härligt. Nå'n som vill lira nån gång så säg bara till... heter skumtomten på Ubi.com gameservice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 har det och tycker det är skit online. Bara springa och skjut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Spela cs istället ! Mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Spela cs istället ! Mycket roligare Svammel.. det ska vara soldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 (redigerad) Spela cs istället ! Mycket roligare cs är ju t.o.m hemskare än att ha LAN inne i ett slakteri. rvs, et och sof (1 & 2) är vad som gäller.... *EDIT* Menar inte att det är läskigt menar att det är jobbigt, bara kuta, döda andra laget, deffa bomben, rädda gisslan, skaffa pengar, köpa fettevapen, planta bomben. Dock, hoppas CS2 blir roligare Redigerad 29 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 har det och tycker det är skit online. Bara springa och skjut. eh, skojar du? "Bara springa och skjut." passar däremot väldigt bra in på CS, om man jämför med RS. Rainbow Six handlar ju väldigt mycket om taktik och lagarbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 eh, skojar du? "Bara springa och skjut." passar däremot väldigt bra in på CS, om man jämför med RS. Rainbow Six handlar ju väldigt mycket om taktik och lagarbete. Det gör det i cs oxå.. Eller iaf när man kör PCW matcher.. Folk gillar inte cs för att det gämt finns puckon som ska springa på egen hand och tänker bara på sina stats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 jag gillar inte cs för att jag tycker det är tråkigt, enformigt. JA, springa omkring och kjuta och deffa i 5timmar i rad, tröttnar efter 15min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 jag gillar inte cs för att jag tycker det är tråkigt, enformigt. JA, springa omkring och kjuta och deffa i 5timmar i rad, tröttnar efter 15min håller med totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Det gör det i cs oxå.. Eller iaf när man kör PCW matcher.. Folk gillar inte cs för att det gämt finns puckon som ska springa på egen hand och tänker bara på sina stats.. ok då, men inte i Public RS om så mycket mer än bara springa och skjut, mycket mycket mer taktik än i CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Raven Shield är helt underbart! Köpte det förra veckan för 219:-. Spelar säkert 2 timmar varje dag, som sagt, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Körde en aning förut... tyckte det mest var jobbigt. Jag vill kunna gå runt som en galen barbar och skjuta allt som rör sig istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Körde en aning förut... tyckte det mest var jobbigt. Jag vill kunna gå runt som en galen barbar och skjuta allt som rör sig istället! ett tips: Seriuos Sam: The secund encounter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 ett tips: Seriuos Sam: The secund encounter Hmmm... najs idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Har faktiskt aldrig testat Rejven Schiild. Fick de till graffekortet, så de blir väl till o testa de nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Får en viss tillfredställelse känsla( )så fort jag lyckas klara en bana med en plan jag själv lagt upp. Blev speciellt nöjd med min Stone Cannon(Import-Export)plan, en extremt bra plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 nej jag skojar inte. I första multiplayer demot var det däremot väldigt mycket taktik. Inga som sprang (man kunde inte). Tycker inte om CS heller... Men jag vet inte, man ska träffa de när de luter sig och om man ser någon framför sig är det bara att hålla in. Som sagt, mp demo 1.0 ägde, men sen mp demo 1.1 har det bara blivit tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 (redigerad) nej jag skojar inte. I första multiplayer demot var det däremot väldigt mycket taktik. Inga som sprang (man kunde inte). Tycker inte om CS heller... Men jag vet inte, man ska träffa de när de luter sig och om man ser någon framför sig är det bara att hålla in. Som sagt, mp demo 1.0 ägde, men sen mp demo 1.1 har det bara blivit tråkigt. nej jag skojar inte. I första multiplayer demot var det däremot väldigt mycket taktik. Inga som sprang (man kunde inte). Tycker inte om CS heller... Men jag vet inte, man ska träffa de när de luter sig och om man ser någon framför sig är det bara att hålla in. Som sagt, mp demo 1.0 ägde, men sen mp demo 1.1 har det bara blivit tråkigt. Men har du möjligtvis kört version 1.31? eller version 1.51 eller version 1.52??? Lita aldrig på demos, det är ganska jäv*igt mycket som kan hända mellan en fullversion och ett demo. om man ser någon framför sig är det bara att hålla in.Ööööh? nej inte precis?! Om du ser nån framför dig i rvs är det inte alls att hålla in, spridningen är ju inte liiiitteee grov. I första multiplayer demot var det däremot väldigt mycket taktik. Inga som sprang (man kunde inte) Öhm... man kunde ju faktiskt visst kuta i mpdemo 1.0 har du lirat de senaste versionerna? typ ingen som går själv, alla går i små grupper på 3 - 5 pers. ungefär. Om du inte visste så är det cs där alla kutar för sig själv och tänker "Jaaa! Min stats min stats den blir bra nu tror dom jag äger!" De flesta har insett att det inte funkar att kuta ensam i Raven Shield. Men jag vet inte, man ska träffa de när de luter sig Öh... jag fattar inte riktigt vad du menar där... Funnylin: Jag kan inte hålla med mer! Extremt skön känsla när man byggt ihop en egen plan och den fungerar. Har en asskön plan på den där flygplats banan (den första då det är dag.) (kommer inte ihåg namnet riktigt :"> ) Redigerad 31 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) Jo, jag har spelat varenda jävla version. Utom just 1.52 (den senaste). Har formaterat men inte installerat RVS. Tycker det var bra d de gjorde med silencers i en patch. Annars märker jag ingen skillnad mellan de olika versionerna. EDIT: hoppsan, märkte inte all alla quotes var från mig...ska försöka svara... Vad jag menar med 1.0 var att det inte fanns "gå" och "SPringa" utan bara nått emellan. Och alltid när någon ser mig så ser/hör jag de hålla in och döda mig. Tar dock 5 sekunder innan de får ett skott som träffar. Så JO, de håller in. Och sen att de springer i grupper, varför? Jo, för att det typ bara går att ta två väger kanske? Och det jag menade med "skjuta när de leanar" är att oftas skjuter man på deras huvud only, när man ser de leana. Som som andra tycker, Single player / Coop äger men tdm=tråkigt. Pilot är dock kul! Där är det som du säger, Man hjälps åt osv. Men det finns inte så många servrar som kör pilot tyvärr. Redigerad 1 februari, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Jo, jag har spelat varenda jävla version. Utom just 1.52 (den senaste). Har formaterat men inte installerat RVS. Tycker det var bra d de gjorde med silencers i en patch. Annars märker jag ingen skillnad mellan de olika versionerna. EDIT: hoppsan, märkte inte all alla quotes var från mig...ska försöka svara... Vad jag menar med 1.0 var att det inte fanns "gå" och "SPringa" utan bara nått emellan. Och alltid när någon ser mig så ser/hör jag de hålla in och döda mig. Tar dock 5 sekunder innan de får ett skott som träffar. Så JO, de håller in. Och sen att de springer i grupper, varför? Jo, för att det typ bara går att ta två väger kanske? Och det jag menade med "skjuta när de leanar" är att oftas skjuter man på deras huvud only, när man ser de leana. Som som andra tycker, Single player / Coop äger men tdm=tråkigt. Pilot är dock kul! Där är det som du säger, Man hjälps åt osv. Men det finns inte så många servrar som kör pilot tyvärr. Har du testat lira Adversial Hostage rescue? Det är också kul faktiskt... ena teamet håller gisslan medans andra ska rädda dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts