Cortez Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Jag har nog berättat denna sorgliga saga mer än en gång på denna sida...Det började med att jag köpte GTA: Vice City och började lirade på farsan 800 mhz, och till min förvåning fick jag inget lagg! I alla fall, fastnade på ett antal uppdrag, men hade skitkul, jag klarade alla uppdrag(Om det sista var när man döda Lance), pizza boy, stadium, och nästan alla stunt och råna ställen osv. Jag hade väl typ 80 % . men då hände nåt. GTA: Vice City öppnades inte plötsigt, utan fick bara fram en svart bild och sen tillbaka till skrivbordet. Som jag inte tänkte på då när jag ominstallerade om var att lägga undan SAVEGAMET! Gissa om man var glad sen :/ efter så lång tid med det spelet...och nu när jag äntligen har lyckats få igång liret igen känns det bara "förnedrande" på nåt sätt att börja om från början! :'( Därför undrar jag om nån har kvar sitt gamla savegamet runt 80 % avklarat, med alla uppdrag klara. Jag kan svära på min grav att jag klarade alla uppdrag till sista Keep your friends close. Så om du känner för att rädda mig och skicka mig ett savegame runt 80 % klart, kan du ju komma in i gtasajten:s irc kanal @ Q-net, #gtasajten. Om jag inte får ett sånt savegame kommer jag bli tvungen att ladda hem ett 100 % klart savegame och det vill jag helst inte. Tack om ni läste så här långt. Vi kanske ses ikväll i #gtasajten. MVH Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 hum får räcka med en 100 % savegame då, ge mig länk till en sån sida som har det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 jag tror inte en ominstallation tar bort savegamesen, inte för mig iaf Titta i GTA Vice City user files i mina dokument och kanske har du tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 om du ska ha en 100 % spar fil så finns det på GTAportal.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Gta_fan1 har rätt, savegames försvinner inte när man installerar om spelet, fast de kanske försvinner om man avinstallerar spelet innan. Gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Har ett.. vet inte riktigt hur mycket.. de e nog 75%.. har dödat lance också.. å har alla HP.. kan inte lägga ut den.. har inte Laptopen här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts