W-Master Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Undrar varför dom inte döpte gta Vice till gta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Gta 5 blir nog Gta: san Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Undrar varför dom inte döpte gta Vice till gta 4 Dom kanske reda bestämt att GTA:4 skulle va ett online spel och ville ha en helt ny stad istället.....en annan sak är ju den att VC från början var tänkt att bli ett Expansion till GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 precis,som gta london...då slulle gta3 vara gta4, vice gta5 och gta4 gta6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 precis,som gta london...då slulle gta3 vara gta4, vice gta5 och gta4 gta6... Jo men London var ju ett Mission Pack.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 kanske d....jaja sak samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 I GTA(1) så fanns det tre städer Liberty City ,Vice City,San Andreas och GTA3 är bara Liberty City så då blir följande spel i Vice City och sen i San Andreas får man hoppas... Om Vice City är dubbelt så stort som Liberty City måste säkert San Andreas vara två gånger så stort som Vice City,wow vilken megastad det skulle bli... Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag tycker faktiskt att Libety city är större än Vice city. Vice City är bara längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag tycker faktiskt att Libety city är större än Vice city. Vice City är bara längre Inte om man räknar med vattnet väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Och hur ofta är man i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag tycker faktiskt att Libety city är större än Vice city. Vice City är bara längre Tycker och tycker....VC är större än LC.....det är ren fakta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Pytsan heller. Vice city är bara lika stort som Portland o Shoreside vale tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Pytsan heller. Vice city är bara lika stort som Portland o Shoreside vale tillsammans. Hmm...är du dum eller?...Det är fakta fatta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Men kom igen! Hallå öarna på Vice city är ju som stickor. Det tar typ 15 sek att att köra till den andra sidan av ön. Dom är lite för smala. Att Vice city skulle vara "DUBBELT" så stor kan jag inte hålla med om, men om man menar på längden är så är dom 2x så stora. Jag får ta till hänsyn att första ön består av 50% strand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Men kom igen! Hallå öarna på Vice city är ju som stickor. Det tar typ 15 sek att att köra till den andra sidan av ön. Dom är lite för smala. Att Vice city skulle vara "DUBBELT" så stor kan jag inte hålla med om, men om man menar på längden är så är dom 2x så stora. Jag får ta till hänsyn att första ön består av 50% strand. Storlek räknas på längden också vett du....VC är inte dubbelt så stort men större är det iaf!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 VC är större! Även om de ser 500000000000000000000000000000000000000000000 x mindre ut så är de större än LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Vice City är 2 ½ gånger så stort som Liberty City har jag läst någonstans.. eller så var det alla städer.. men det kanske låter lite otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Tänk om man skulle sätta ihop alla öarna, tänk storleken då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 I GTA(1) så fanns det tre städer Liberty City ,Vice City,San Andreas och GTA3 är bara Liberty City så då blir följande spel i Vice City och sen i San Andreas får man hoppas... Om Vice City är dubbelt så stort som Liberty City måste säkert San Andreas vara två gånger så stort som Vice City,wow vilken megastad det skulle bli... Vice City men i gta1 så var man först i LC sen i SA sen i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts