Speeder Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Nu tycker jag att någon ska göra en båt till Vice City! Jag har flera bilder på en Runnö 22, så om någon skulle vilja göra en får denna person bilder av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Nu tycker jag att någon ska göra en båt till Vice City! Jag har flera bilder på en Runnö 22, så om någon skulle vilja göra en får denna person bilder av mig. Räcker inte med bilder, måste ha blueprints. Förminska bilden lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 den där båten liknar ju endå en båt i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 den där båten liknar ju endå en båt i spelet Vad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Vad?! jaa den ser ju ut som en miniatyr av yachten eller va den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts