swat Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) här kan ni snacka om little fighter om ni inte vet vad det är är det ett jätte roligt fighting spel i japansk stil man kan ladda ner det grattis och lagligt länken är här här! jag och min kompis har blivit ganska bra nu när vi har fajtats i en månad (:"> ) och dator motståndarna suger så vi vill hitta några andra att spela med adda mig på msn om du är intereserad(stavning?) jag heter poker_hc@hotmail.com min favorit karaktär är freeze och mitt favorit vapen är baseboll trä! Redigerad 28 januari, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Jag har det, det är ganska ballt ibland. Min fovoritkaraktär är typ bert eller nån och mitt vapen ingen aning. Men det är jobbigt att man bara kan göra vissa specialattacker smidigt åt ett håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 hur gammalt e det egentligen, typ 1,5 år? jag har haft det sen förra året, lirar inte längre iofs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 absolut ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Jo två stycken om du skulle ha läst svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 som vill spela menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Aha ok, jag missförstod dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 ja de e kul men jag kan ett fusk... men jag e itne säker tror de va så här där du väljer gubbe (välj ingen gubbe) så skriver du lf2.net så får du alla gubbar men e inte säker att de va de... ni kan ju testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 ja de e kul men jag kan ett fusk... men jag e itne säker tror de va så här där du väljer gubbe (välj ingen gubbe) så skriver du lf2.net så får du alla gubbar men e inte säker att de va de... ni kan ju testa.. Ja det är ett fusk som är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 har haft det här spelet i 2-3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts