danil89 Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Varför finns det så lite båtmoddar? Jag vill ha mer till både gta3 och vice city. Någon kanske vet var det finns båtmoddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Varför finns det så lite båtmoddar? Jag vill ha mer till både gta3 och vice city. Någon kanske vet var det finns båtmoddar. För att det inte finns några blueprints eller nått? Svårare att göra kanske..? Har ingen aning faktist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 För att det inte finns några blueprints eller nått? Svårare att göra kanske..? Har ingen aning faktist.. Inte så många båtintresserade(svårt ord) som kör gta3/vc? Det finns ett par Här och här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 För att det inte finns några blueprints eller nått? Svårare att göra kanske..? Har ingen aning faktist.. Är blueprints bara mått och sånt eller? Jag har alla Volvo-broschyrer där det är en massa mätningar...! Bilderna är tagna uppifrån, från sidan, bakifrån och framifrån. ... så jag kanske kan scanna en så kallad "blueprint" om det är någon som vill göra en Volvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Är blueprints bara mått och sånt eller? Jag har alla Volvo-broschyrer där det är en massa mätningar...! Bilderna är tagna uppifrån, från sidan, bakifrån och framifrån. ... så jag kanske kan scanna en så kallad "blueprint" om det är någon som vill göra en Volvo! Gör volvo Båtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Är blueprints bara mått och sånt eller? Jag har alla Volvo-broschyrer där det är en massa mätningar...! Bilderna är tagna uppifrån, från sidan, bakifrån och framifrån. ... så jag kanske kan scanna en så kallad "blueprint" om det är någon som vill göra en Volvo! Visst. gör det! Vad är det för moddeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Är blueprints bara mått och sånt eller? Jag har alla Volvo-broschyrer där det är en massa mätningar...! Bilderna är tagna uppifrån, från sidan, bakifrån och framifrån. ... så jag kanske kan scanna en så kallad "blueprint" om det är någon som vill göra en Volvo! Blueprints är som du skriver måtten på en bil från olika viklar.. Oftast bak/fram/sida/uppifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Blueprints är som du skriver måtten på en bil från olika viklar.. Oftast bak/fram/sida/uppifrån.. Ja men jag har det! Alla Volvo bil-modeller... och då menar jag dem senaste modellerna och inte 240 och 360 som alla här på forumet gillar...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Ja men jag har det! Alla Volvo bil-modeller... och då menar jag dem senaste modellerna och inte 240 och 360 som alla här på forumet gillar...! Scanna in dom. Själv gillar jag s60 men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Ja men jag har det! Alla Volvo bil-modeller... och då menar jag dem senaste modellerna och inte 240 och 360 som alla här på forumet gillar...! Då tycker jag du ska scanna in dom och lägga upp dom på nätet så fort som möjligt..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Då tycker jag du ska scanna in dom och lägga upp dom på nätet så fort som möjligt..!! Precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Det är väl inte så svårt att mäta en båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Det är väl inte så svårt att mäta en båt. LoL! Du ska för fan inte mäta båten.. Du ska göra en skiss över hela båten från olika vinklar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Det är väl inte så svårt att mäta en båt. (Skrattretande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts