notorius Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 JAg tycker nog att det är dags att öppna den officiella Pes 3 topicen!!!! Jag vet inte vad man ska göra för att kunna kalla det officiellt men jag antar att man bara skriver i den!!! Någon som lirar PES 3??? (pro evolution soccer 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Nä...sport spel är inge kul.. kanske lite hockey spel ibland men inte annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Hockey-spel 4-ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Jag tycker att det börjar bli JÄVLIGT tjatigt med dessa officiella trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 28 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 jag skrev ju att det inte var en officiell tråd för att jag visste inte hur man skulle göra för att få den officiell!!!! men finns det någon som lirar PES 3? jag gör det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 jag skrev ju att det inte var en officiell tråd för att jag visste inte hur man skulle göra för att få den officiell!!!! men finns det någon som lirar PES 3? jag gör det iaf. Officiella skriver n00b's som tror att dom kan göra hur du vill... Congratulations att du inte skrev [Alltså inte Admin's eller Mod's, bara vanliga medlemar] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Jag tycker att det börjar bli JÄVLIGT tjatigt med dessa officiella trådar då är vi 2!!! precis som om tråden skulle få högre värde om man skriver officiell(a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) Men sen så kanske man inte behöver klaga hela tiden Han visste ju faktigst inte. Spelar inte Fotbolls spel tycker det e skit, jo förästen fifa 98 ägde Redigerad 28 januari, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Men sen så kanske man inte behöver klaga hela tiden Han visste ju faktigst inte. Spelar inte Fotbolls spel tycker det e skit, jo förästen fifa 98 ägde Jag klagar på att du gillar Fifa '98 [] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 jag klagar på alla ni.....J*VLA *DIOTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 PES3 är troligtvis det enda spel som fan inte går att tröttna på, världhistoriens näst bästa spel, efter Metal Gear Solid till psx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 då är vi 2!!! precis som om tråden skulle få högre värde om man skriver officiell(a) då är vi 3 Tror nog jojje leder "försöka göra officiell topic tävlingen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 spelar ni mycket pes 3 eller??? Jag är inne på min andra ML säsong, kör med denna uppställning. GK Ivanon CBT Stremer CBT Mihajlovic CBT Valenny DFM Cellini DFM Iouga RMF Pires SMF Castolo OMF Doni CF Fernando Torres CF Macco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Spelar inte Fotbolls spel tycker det e skit, jo förästen fifa 98 ägde Nehe, det spelade jag också så jävla kul är det ! Installerade det i förrgår faktiskt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts