Mr_link Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 jag tar massa iblder från min webb jag har inte installerat den eller nått... trycker på camran.. men jag vet inte var dom tar vägen jag tappar utrymme.. men var vet jag inte var dom kommer har ingen map heller så jag vet var... ? undrar var dom kan va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Svårt att ge svar när du inte ger någon info om vilken webcam det är osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Gör en sökning på senast ändrade filer så borde du ju hitta dom rätt snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Öppna den här datorn.. Brukar finnas en kamera där om man bara har kopplat in den utan att installera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Jobbigt att läsa det där, inga punkter, stor bokstav eller nåt sånt knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Får du inte spara dom själv? jobbigt kolla om dom finns i Mina dokument -> Mina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts