Ocke Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 sjkut uppdrag=m-16 närstrid=knytnävar(jag har laddat ner mod så människorna flyger långt ) annars=uzi för man kan springa och skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Mikhail Kalasjnikov??? Ak47=Automatic Kalasjnikov Eller...? Mikhail Kalasjnikov = Automatic Kalasjnikov skapare. Så finns de ju AK4 och AK5 då står AK för Automat Karbin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 http://www.kalashnikov.guns.ru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Mikhail Kalasjnikov??? Ak47=Automatic Kalasjnikov Eller...? Mikhail Kalashnikov uppfan vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Jag kör Uzi och M16, fast pistolen är roligast att leka med, kuta omkring och skjuta va huvudet med /Tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Uzi(Driveby´s) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Mikhail Kalasjnikov = Automatic Kalasjnikov skapare. Så finns de ju AK4 och AK5 då står AK för Automat Karbin... Inte automat eller Automatic.... Avtomat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-lover Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 hehe jag håller på att försöka få 100 accuracy på hela spelet så jag brukar använd flamethrower eller molotov,grenade hehe 100% är 100% jag vet att det inte hjälper nånting men jag skiter i det!!!! iam addicted!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 m16 uzi och om jag gör taxi uppdrag och passageraren flyr tar jag bazookan och jag fattar inte varför folk använder ak47 den e ju skitdålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 m16 uzi och om jag gör taxi uppdrag och passageraren flyr tar jag bazookan och jag fattar inte varför folk använder ak47 den e ju skitdålig Rockstar har medvetet gjort AK47:an dålig antagligen för att FBI inte ska bli för farliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Basball bat andvänder jag när jag vill va diskret , M-16 om det "brinner" , Bazooka om jag har RIKTIGT STORA problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 uzin när jag springer snabbt och m-16 annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) uzin den absolut bästa.. Men det skulle vara roligt att ha en basoka uzi Redigerad 20 mars, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 De enda vapnen ja har på mina gubbar är uzi m16 å bazooka de andra vapnen suger. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Shotgun,ak-5,m-16, och knytnävar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 SniperRifle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mortalis Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 M-16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts