The Dude Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Nej förlåt. Sluta med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Men Awwhhh! Trimma är lika med fusk! Det längst hoppet jag har kommit up i UTAN trimmning och fusk är från den långa rampen i aitport till shunshine autos, med en pansarvagn. De flesta vet hur man gör... men det är absolut inget fusk. JAG HATAR FUSKARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Men Awwhhh! Trimma är lika med fusk! Det längst hoppet jag har kommit up i UTAN trimmning och fusk är från den långa rampen i aitport till shunshine autos, med en pansarvagn. De flesta vet hur man gör... men det är absolut inget fusk. JAG HATAR FUSKARE! hur gjör man da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 vrider kanonen och skjuter bakåt, sedan gasar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 vänta nu.. man kan väll inte vrida kanontornet utan måste backa för att komma upp i fart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) vänta nu.. man kan väll inte vrida kanontornet utan måste backa för att komma upp i fart? Joda, på PS2 så vrider man kanonen med högra spaken och på PC med... du vet... dom där sifferknapparna till höger. Numpadsen. Edit: Massa stavfel. Redigerad 30 januari, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 o fan, revolutionerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 o fan, revolutionerande! Visste du inte det? ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Visste du inte det? ballt trodde alla visste de =).. men det finns lite små överraskningar.. min kompis gjorde de när jag kolla bort (vred det så den peka bak) .. sen skulle ja köra så gick det väldigt konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 synd bara att man inte kan sikta upp och ner också, skulle behövas på helikopterfanarna ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 synd bara att man inte kan sikta upp och ner också, skulle behövas på helikopterfanarna ibland. Ja det är otroligt irreterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Hajar inte riktigt, vad är det för munkar ni snakcar om? Asså ajg vet ju att det finns ett sånt ställe, men dom kan väl aldrig köpa munkar där än en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 ja och när kommer filmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts