DimpZ Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Jag har gjort det omöjliga! Hoppa från hoppen som man hoppar över staketen på flygplatsen och landade i fönstret vid Sunshine Autos!! Ni tror mig säkert inte men jag ska fixa en film som bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Då hade du trimet! jag flög till versetti estate med den trimmat cethaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Då hade du trimet! jag flög till versetti estate med den trimmat cethaa Samma här fast med en PCJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 jag flög längre än Vercetti Estate.. typ vattnet bakom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EvansKorvbryggd Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Men jag trimmade hummern så mycket satt jag kunde hoppa från flygplatsen ända till första ön, då menar jag inte ön där versetti estate ligger utan nästan fram till stranden på första än. Jag fattar inte hur jag lyckades för jag har inte klarat det någon gång mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Men jag trimmade hummern så mycket satt jag kunde hoppa från flygplatsen ända till första ön, då menar jag inte ön där versetti estate ligger utan nästan fram till stranden på första än. Jag fattar inte hur jag lyckades för jag har inte klarat det någon gång mer. Skryt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 (redigerad) Jag hoppade med en Sabre Torbo så att jag flög runt VC 7 gånger.. Nä men.. Redigerad 27 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 (redigerad) Jag trimmade en Sabre Torbo så att jag flög runt VC 7 gånger.. Nä men.. Å jag trimmade [inte] en bil och hoppade över staketet.. första Redigerad 27 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Å jag trimmade [inte] en bil och hoppade över staketet.. första Inte jag heller, det var du som editera min post i qouten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Inte jag heller, det var du som editera min post i qouten! Va?.. editera vad?.. quota bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Jag har gjort det omöjliga! Hoppa från hoppen som man hoppar över staketen på flygplatsen och landade i fönstret vid Sunshine Autos!! Ni tror mig säkert inte men jag ska fixa en film som bevis! Å när får vi se den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Va!? Vilket jävla trimm? Nån mod, eller? Vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Va!? Vilket jävla trimm? Nån mod, eller? Vilken? Ändra i handlingen eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Ja jag fixade bara en ny Handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Fast jag väntade på att millitärerna gick och köpte munkar.... eller kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) Fast jag väntade på att millitärerna gick och köpte munkar.... eller kanske inte Hahaha fan vad kasst, själv väntade jag tills miltärerna gick ut och köpte munkar. Redigerad 28 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Hahaha fan vad kasst, sjäv väntade jag tills miltärerna gick ut och köpte munkar. Oh no! The return of the military donuts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 håller med GTA3 freak... självklart ska man vänta tills millitärerna gick och köpte munkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Åh nej! Inte munkar igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Men börja inte med det där munksnacket nu igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts