ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 san andreas borde ju fan komma nån gång, eftersom lc å vc har kommit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 san andreas borde ju fan komma nån gång, eftersom lc å vc har kommit Kanske man vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Gta 4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag fattar inte vaför det inte heter :Gta liberty city??! eftersom det heter :gta vice city! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Ja, Det är lite konstigt... Men en sak tycker jag, Och det är att gta Liberty City inte klingar lika bra som gta Vice City...Det låter fel tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 hur ser San andreas ut? det är väll massa berg där eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Ja, Det är lite konstigt... Men en sak tycker jag, Och det är att gta Liberty City inte klingar lika bra som gta Vice City...Det låter fel tycker jag... Det är för att GTA:Liberty City innehåller fler stavelser än GTA:Vice City. I San Andreas(GTA1) finns det en enorm hamn, många broar och höga berg på ena sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Enligt vilda spekulationer ska det kommande spelet heta GTA:SA och släppas imorgon i sverige. End Of Story Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Helvetes så onödigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Enligt vilda spekulationer ska det kommande spelet heta GTA:SA och släppas imorgon i sverige. End Of Story Nästan varning på det där grabben! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts