Jump to content

Vad kommer EFTER Gta-vicecity??

Rogis
 Share

Recommended Posts

Nästa titel hoppas jag baseras på nån av följande städer, San Francisco-Vi har sett stadens stora backar i många bilspel förrut hur vore det med det i ett GTA spel(SA Baseras på SF), Las Vegas-Ja vad kan jag säga....rocka loss! Montreal-Mycket snö...snö scooter och liknande, Rio De Janeiro-En riktig festival stad! New Orleans-En gangster stad! Ja eller en framtida stad kanske år 2500 eller liknande!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa titel hoppas jag baseras på nån av följande städer, San Francisco-Vi har sett stadens stora backar i många bilspel förrut hur vore det med det i ett GTA spel(SA Baseras på SF), Las Vegas-Ja vad kan jag säga....rocka loss! Montreal-Mycket snö...snö scooter och liknande, Rio De Janeiro-En riktig festival stad! New Orleans-En gangster stad! Ja eller en framtida stad kanske år 2500 eller liknande!!!

Varför inte vår egen huvudstad i ett GTA-spel! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj.. Jag tror på honom...jag menar om Liberty city och vice city har kommit borde väll san andreas också komma ut. Men men...man vet ju aldrig <_<

Jovisst, det låter ju logiskt att San Andreas skulle vara namnet på nästa spel. Och jag skulle heller inte bli förvånad om det blir så. Arman har skrivit i en j*vla massa topics att San Andreas kommer att vara namnet på nästa spel i GTA-serien, fastän han (eller någon annan för den delen) inte har en aning om det. Det är det som gör det lite kul att reta honom! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jovisst, det låter ju logiskt att San Andreas skulle vara namnet på nästa spel. Och jag skulle heller inte bli förvånad om det blir så. Arman har skrivit i en j*vla massa topics att San Andreas kommer att vara namnet på nästa spel i GTA-serien, fastän han (eller någon annan för den delen) har en aning om det. Det är det som gör det lite kul att reta honom! :D

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jovisst, det låter ju logiskt att San Andreas skulle vara namnet på nästa spel. Och jag skulle heller inte bli förvånad om det blir så. Arman har skrivit i en j*vla massa topics att San Andreas kommer att vara namnet på nästa spel i GTA-serien, fastän han (eller någon annan för den delen) har en aning om det. Det är det som gör det lite kul att reta honom! :)

Det är ju kul att irritera er :)hahah

PS: San Andreas kommer antingen före eller efter GTA4!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...