Rogis Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Finns det nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Finns det nån som vet? Fel forum! Och vad menar du? *Edit* Min 400:de post Vad snabbt det gick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Antagligen GTA4... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 dum fråga... d blir väl som det blir Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Snart kommer en viss person skriva GTA San Andreas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Snart kommer en viss person skriva GTA San Andreas... Låt mig gissa: Arman?!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Låt mig gissa: Arman?!!! Grattis! Du har vunnit en miljon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Grattis! Du har vunnit en miljon! Wohoo! Tack! Nu ska jag köpa 200 kopior av GTA San Andreas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Oj vad alla här på forumet måste be om ursäkt till Arman om GTA:SA dyker upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nästa titel hoppas jag baseras på nån av följande städer, San Francisco-Vi har sett stadens stora backar i många bilspel förrut hur vore det med det i ett GTA spel(SA Baseras på SF), Las Vegas-Ja vad kan jag säga....rocka loss! Montreal-Mycket snö...snö scooter och liknande, Rio De Janeiro-En riktig festival stad! New Orleans-En gangster stad! Ja eller en framtida stad kanske år 2500 eller liknande!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nästa titel hoppas jag baseras på nån av följande städer, San Francisco-Vi har sett stadens stora backar i många bilspel förrut hur vore det med det i ett GTA spel(SA Baseras på SF), Las Vegas-Ja vad kan jag säga....rocka loss! Montreal-Mycket snö...snö scooter och liknande, Rio De Janeiro-En riktig festival stad! New Orleans-En gangster stad! Ja eller en framtida stad kanske år 2500 eller liknande!!! Varför inte vår egen huvudstad i ett GTA-spel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Varför inte vår egen huvudstad i ett GTA-spel! Näe men Linköping vore kul!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Oj vad alla här på forumet måste be om ursäkt till Arman om GTA:SA dyker upp Ojojoj.. Jag tror på honom...jag menar om Liberty city och vice city har kommit borde väll san andreas också komma ut. Men men...man vet ju aldrig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ojojoj.. Jag tror på honom...jag menar om Liberty city och vice city har kommit borde väll san andreas också komma ut. Men men...man vet ju aldrig Jovisst, det låter ju logiskt att San Andreas skulle vara namnet på nästa spel. Och jag skulle heller inte bli förvånad om det blir så. Arman har skrivit i en j*vla massa topics att San Andreas kommer att vara namnet på nästa spel i GTA-serien, fastän han (eller någon annan för den delen) inte har en aning om det. Det är det som gör det lite kul att reta honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jovisst, det låter ju logiskt att San Andreas skulle vara namnet på nästa spel. Och jag skulle heller inte bli förvånad om det blir så. Arman har skrivit i en j*vla massa topics att San Andreas kommer att vara namnet på nästa spel i GTA-serien, fastän han (eller någon annan för den delen) har en aning om det. Det är det som gör det lite kul att reta honom! Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jovisst, det låter ju logiskt att San Andreas skulle vara namnet på nästa spel. Och jag skulle heller inte bli förvånad om det blir så. Arman har skrivit i en j*vla massa topics att San Andreas kommer att vara namnet på nästa spel i GTA-serien, fastän han (eller någon annan för den delen) har en aning om det. Det är det som gör det lite kul att reta honom! Det är ju kul att irritera er :)hahah PS: San Andreas kommer antingen före eller efter GTA4!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det är ju kul att irritera er :)hahah PS: San Andreas kommer antingen före eller efter GTA4!! Du ger dig aldrig va?..hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det är ju kul att irritera er :)hahah PS: San Andreas kommer antingen före eller efter GTA4!! Ger du aldrig upp? När och om SA kommer blir det säkert jätte grymt, men det är jobbigt att höra dig babbla om det hala tiden. Låt oss fokusera på VC nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Du ger dig aldrig va?..hehe hehehe... om ni inte vill att jag ska tjata så säg till då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 hehehe... om ni inte vill att jag ska tjata så säg till då... Det gör vi ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts