Lance Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 hur långt tid brukar det ta att få det man beställt från webbhallen? jag beställde Soul Calibur II där och det var i tordagskväll cirkus klockan 9 kommer det imorgon måndag då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Jag tror det tar en arbetsdag så det borde komma imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 26 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Jag tror det tar en arbetsdag så det borde komma imorgon. Okej gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 står väl där vid frakt klass eller nåe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 kommer nog i övermorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 När vi ändå snackar om webhallen, håller ni inte med om att 69 spänn i frakt är lite väl mycket om man jämför med cdon som bara tar 29 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 När vi ändå snackar om webhallen, håller ni inte med om att 69 spänn i frakt är lite väl mycket om man jämför med cdon som bara tar 29 kr? Då tycker jag du kan beställa från CDON då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 När vi ändå snackar om webhallen, håller ni inte med om att 69 spänn i frakt är lite väl mycket om man jämför med cdon som bara tar 29 kr? det är för mycket, fast cdon är väl ett lite större företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts