CryptoN Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Jag kan inte se texten när jag startar spelet och skärmen bara blinkar! Jag vet inte vad det är för något som är fel... Ja har Windows98 och 500Mhz, 127,0 MB RAM, 4x CD-ROM och det står ju att man kan spela med det men det är jätte dålig bild!!! :but: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
badboybutcher Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Prova denna patchen den hjälpte mitt problem med att texten inte funkade iallafall. Om inte den hjälper så kan säkert hultenius hjälpa dig =). http://download.microsoft.com/downloa....SVE.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Man måste ha 8x CD-Rom står det i systemkraven, kanske kan vara det som är felet men egentligen finns det ju bara ljudfiler på CD:n ??? Se till att du har DirectX 8.1 som du tankar här. Datorn är förövrigt på gränsen till minimum kraven så du borde nog läsa den här guiden. Om du har ett GeForce grafikkort så ladda också ner och installera den här filen. Hoppas det fixa sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CryptoN Skrivet 28 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Spelar ingen roll har ändå för skitig dator... :but: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts