Ghost Rider Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 När jag kollade runt litre på datorn så hittade jag en ganska rolig bild på mig själv. Så jag tänkte att det kanske går att lägga upp bilden på en tidning i Vice City. Så jag satt och grejja lite och efter ett tag var det klart Jag gick in i Vice city och kollade hur det blev och det va ganska bra fast jag har bara kommit så lång som med bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 När jag kollade runt litre på datorn så hittade jag en ganska rolig bild på mig själv. Så jag tänkte att det kanske går att lägga upp bilden på en tidning i Vice City. Så jag satt och grejja lite och efter ett tag var det klart Jag gick in i Vice city och kollade hur det blev och det va ganska bra fast jag har bara kommit så lång som med bilden. *asg*.. nice bild kan man ändra tidningarna? coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Du Buffus vet du hur man ändrar namnen på fordonen.Skulle va grymt, T.ex jag har installerat en Ducati istället för Pcj 600 men det står fortfarande PCJ. Trökigt. Men man ska kunna ändra namn på bilarna m.m så att det står typ Ducati,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Du Buffus vet du hur man ändrar namnen på fordonen.Skulle va grymt, T.ex jag har installerat en Ducati istället för Pcj 600 men det står fortfarande PCJ. Trökigt. Men man ska kunna ändra namn på bilarna m.m så att det står typ Ducati,, Hmm, näe kan inte mycket om modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ok Men hur ändrar man i tidningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Man måste ha ett program som heter Vice TXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Grattis.. Du har precis lärt dig att ända en txd.. (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Grattis.. Du har precis lärt dig att ända en txd.. (lol) eeeh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 eeeh? Jag tycker det är lol.. Folk sitter och totalkonverterar VC och han har precis lärt sig att ändra en txd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 NEJ DET HAR JAG INTE hAR KUNNAT LÄNGE. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 NEJ DET HAR JAG INTE hAR KUNNAT LÄNGE. :'( Jo men visst... Kanon bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 omfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 omfg huhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Om du vill ändra namnet på fordorna så ändrar man det i American.gxt med GTA-texter eller ViceGXT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Jag tycker det är lol.. Folk sitter och totalkonverterar VC och han har precis lärt sig att ändra en txd... Lite lol faktist( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts