_-MadeMaN-_ Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vad för fov använder ni? jag brukar köra med 100-120 Tycker det blir så instängt med 60. Testade fov 50 men då sprang jag in i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vad för fov använder ni? jag brukar köra med 100-120 Tycker det blir så instängt med 60. Testade fov 50 men då sprang jag in i väggen Vad e fov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vad e fov? FOV=Field of View Långt man ser svårt att förklara men du ser mer om du har högre fov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 FOV=Field of View Långt man ser svårt att förklara men du ser mer om du har högre fov. Bilden blir lite utdragen om man har för mycket FOV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Bilden blir lite utdragen om man har för mycket FOV Neeee Den blir skön fin fin och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Neeee Den blir skön fin fin och bra. På turneringar och sånt är fov begränsat va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 På turneringar och sånt är fov begränsat va? Vet inte riktigt Men om man håller på med sånt i cs så blir det fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Vet inte riktigt Men om man håller på med sånt i cs så blir det fusk. ÅkEj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 men vad e commandot.. med fov på cs da ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts