the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Funnylinn ändrade ett inlägg också. Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Är little havana på högra eller vänstar ön? Men läs på kartan för h-vete!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jo jag menade att man inte behöver deppa ihop helt och bli tjurig om man inte ändrar i inlägget så nån blir sårad(Inte för att det är okej att göra så överhuvudtaget).....och GTA Freak jag heter inte Linn.....funnylin ska det va.....lin ska uttalas som i linolja!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag deppade inte ihop och jag blev knappst tjurig eller sårad...jag sa bara att jag inte tyckte att det var roligt....men du får gärna fortsätta ändra på mina inlägg.....tycker du att det är kul så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 jag deppade inte ihop och jag blev knappst tjurig eller sårad...jag sa bara att jag inte tyckte att det var roligt....men du får gärna fortsätta ändra på mina inlägg.....tycker du att det är kul så... Det var kul efter att du blev tjurig på den första som ändrade ditt inlägg.....annars ser ag inget större nöje i det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts