Jocken Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Är little havana på högra eller vänstar ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Menar du Havanna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 gissar på vänstra ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 gissar på vänstra eller högra eller mittersta ön... Du får bestämma dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Little Havanna ligger under Little Haiti på den vänstra ön!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 men jag skrev inte att jag gissade på vänstra mittersta och högra ön utan bara vänstra, så det är någon som försöker vara rolig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Har ni sett dom 15 nya bilderna på gamespot??.....dom va rätt bra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Det är någon som försöker göra sig rolig över mitt inlägg....förresten du är bäst Funnylin!!! Ja så blir det ibland.....förlåt jag kunde inte låta bli när du just beklagat dig...förlåt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 det är verkligen jättekul........eller inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 det är verkligen jättekul........eller inte..... Jamen ursäkta då....herregud!..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 e du alltid så på alla inlägg funnylin??....jag menar altid så taskig/grym ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 e du alltid så på alla inlägg funnylin??....jag menar altid så taskig/grym ?? Ja har la inte vart taskig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jamen ursäkta då....herregud!..... jag menar så....kolla här uppe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jag menar så....kolla här uppe.... Vad är det som är taskigt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Funny du har väl märkt att alla har regerat på det jag sa..du förstår vad jag menar :.:.:.:.:.:.:.:.:.: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Funny du har väl märkt att alla har regerat på det jag sa..du förstår vad jag menar :.:.:.:.:.:.:.:.:.: Öhh va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag fattar inte meningen med denna tråden.. Och Funnylin, varför sa du förlåt? Det va ju GTA3 freak som ändrade hans inlägg eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag fattar inte meningen med denna tråden.. Och Funnylin, varför sa du förlåt? Det va ju GTA3 freak som ändrade hans inlägg eller?? Funnylinn ändrade ett inlägg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Funnylin.....du skrev.....:Jamen ursäkta då....herregud! JAg menar att du kan va lite mer trevligare..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Funnylin.....du skrev.....:Jamen ursäkta då....herregud! JAg menar att du kan va lite mer trevligare..... Han menade nog att man inte ska göra en så stor sak av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts