Lallaren Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ja jag har faktiskt de eller går om nu ska gå i sjuan nu men går 6:an en gång till.. känns inte alls jobbigt.. men iaf har ni gått om en klass??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Varför har du gått om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 vet inte om de e sant..men mam säger så här iaf att jag e född för tifigt och så ...och att jag var ganska mycke sjuk förra året typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 oki, jag pluggar inte ett skit, haft 3 IG och TVå G på proven jag går i 7:an och jag har inte gått om en klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har inte gjort det men har varit rädd för att gå om nu går jag i sjuan och det hat gått bra änsålänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har aldrig gått om. Jag pluggar inte speciellt mycket men jag har då haft "G" på alla mina prov (Jag går i sjuan, där finns bara G och IG.... för er som inte visste alltså...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har nästan gått UPP en klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...