Lallaren Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ja jag har faktiskt de eller går om nu ska gå i sjuan nu men går 6:an en gång till.. känns inte alls jobbigt.. men iaf har ni gått om en klass??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Varför har du gått om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 vet inte om de e sant..men mam säger så här iaf att jag e född för tifigt och så ...och att jag var ganska mycke sjuk förra året typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 oki, jag pluggar inte ett skit, haft 3 IG och TVå G på proven jag går i 7:an och jag har inte gått om en klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har inte gjort det men har varit rädd för att gå om nu går jag i sjuan och det hat gått bra änsålänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har aldrig gått om. Jag pluggar inte speciellt mycket men jag har då haft "G" på alla mina prov (Jag går i sjuan, där finns bara G och IG.... för er som inte visste alltså...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har nästan gått UPP en klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vg/mvg på alla prov iaf inte ig, vote:nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 never... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 vet inte om de e sant..men mam säger så här iaf att jag e född för tifigt och så ...och att jag var ganska mycke sjuk förra året typ.. haha, du måste väl själv veta om du har gått om en klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Nix.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) Vote: nej.. Redigerad 25 januari, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har nästan gått UPP en klass Haha, 2 i min klass har gjort det. För att det var för enkelt med den årskurs de egentligen skulle ha.. Jag har inte gått om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 En i min gamla klass kunde ha fått HOPPA ÖVER en klass Lyckansost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Har aldrig gått om eller hoppat över en klass. Polarn kunde dock lätt hoppa över en klass.. i matte iaf Han satt o gjorde Matte A och B i 8:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Haha, 2 i min klass har gjort det. För att det var för enkelt med den årskurs de egentligen skulle ha.. Jag har inte gått om Fatta hur jobbigt det är att ligga mer än en årskurs före i alla ämnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Vote: Nej Jag pluggar typ aldrig men får ändå bra på prov och liknande. Har börjat plugga lite mer numera iofs, måste göra det i nian med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 oki, jag pluggar inte ett skit, haft 3 IG och TVå G på proven jag går i 7:an och jag har inte gått om en klass Du får se vad som händer med dig sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts