Pollmannen Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Snart är det ju dags för er nior att börja i gymnasiet. Många vet vad dem ska välja och andra har ingen aning. Har du bestämt dig vad du ska välja för linje och inriktning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag lämnade in min blankett igår , där jag har valt teknik är lite osäker på inriktning men kommer nog gå datorteknik men det är inte omöjligt att jag väljer konstruktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 gör det på måndag! blir Ec! (Elektronik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 TEKNIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Går än så länge i åttan... men jag sitter bara och flummar med tjejen på lektionerna så jag ska vara glad om jag kommer in på gymnasiet överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag ska gå datorteknik, mitt förstaval kommer att bli FKC Gamer (Fryshuset Kunskapscenter Gamer) andra val osv vet jag inte för jag ska gå på öppet hus på NTI innan jag betsämmer mig. på gamer lär man sig tillverka dataspel i flash, shockwave, java etc www.fkc-gamer.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Hvidtfeldska/natur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Går bara i åttan men jag har bestämt mig: Verkstad jag kan ju redan det där me´ datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Går bara i åttan men jag har bestämt mig: Verkstad jag kan ju redan det där me´ datorer. Alltså... du kan redan det där med datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag har ett år kvar tills jag ska välja. Natur kommer att bli det självklara valet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Hvidtfeldska/natur Yeah! Göteborgare! Själv ska jag läsa Naturvetenskap/NV på Frölunda Gymnasiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Yeah! Göteborgare! Själv ska jag läsa Naturvetenskap/NV på Frölunda Gymnasiet! Yeah!!! Har polhem som andrahandsval, men jag tycker att det är rätt mycket slump om vilka som kommer in på hvidtfeldska, av 600 elever som tas in lottas hälften. Iof så komme rjag in på lotten eftersom jag saknar 20p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Alltså... du kan redan det där med datorer? Du har fattat du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Naturbög ska det bli av mig (NVNV alltså). Tråkigt men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 jag tror jag ska gå el. annars fordosteknik. fan snart ska det vara inlämnat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 i morgon för vår del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 mitt ska vara inlämnat senast den 12:e februari!! fast det är tid kvar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts