Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Skulle vilja veta hur man öppnar fsh,tpg,cpr och crl-filer(porche 2000) och i underground går det inte öppna BIN filerna, "not the 3dbin file"? vad ska jag göra? EDIT: trodde att jag var inne på modding :"> Redigerad 24 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 modding forumet är till för gta inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 modding forumet är till för gta inget annat Det här handlar ju om gta! Han vill ju ha hjälp med att få in dom där bilarna i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 modding forumet är till för gta inget annat sover du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) modding forumet är till för gta inget annat Jaså Redigerad 25 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 aj, missade "till vice city" aja, den får ligga kvar här nu, om nån annan vill flytta den, så gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 aj, missade "till vice city" aja, den får ligga kvar här nu, om nån annan vill flytta den, så gör det Flytta tillbaka den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Flytta tillbaka den! ok som du vill, blir ganska förvånad då jag tror det är fler som läser i spel än modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 ok som du vill, blir ganska förvånad då jag tror det är fler som läser i spel än modding Öhh...? Aja nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts