Hultenius Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Som ni kanske har märkt så har en liten undersökning startat på forumet. Det enda vi vill ha är uppgifter om kön och ålder. I utbyte slipper ni den trevliga blinkande bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 shit.. har du börjat med utpressning, hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Fan va irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Varför var det så viktigt att du måste placera ut den där bilden för att få oss att svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 haha, det funkar i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Några tjejer än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Varför var det så viktigt att du måste placera ut den där bilden för att få oss att svara? För att få alla (de flesta) att svara. Om jag skulle ha gjort en vanlig undersökning i något av forumen skulle resultatet bara ha speglats av max 40% av de aktiva medlemmarna. På detta sätt kommer minst 90-95% att svara Man märker redan nu att medelåldern är betydligt lägre här än på GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 X-trem störande, hultan! Nåja, alla lär svara som går i på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Man märker redan nu att medelåldern är betydligt lägre här än på GTAsajten... Förvånar mig inte ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Man märker redan nu att medelåldern är betydligt lägre här än på GTAsajten... Det märks ganska stort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Man märker redan nu att medelåldern är betydligt lägre här än på GTAsajten... har väl varit klart länge att det är aldedeles för låg medelålder i formet? jag tycker det ska åtgärdas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Riktigt smart att ha en sån där blinkande banner, alla vill väl ha bort den! Men för att göra det hela lite tydligare kanske du borde skriva något om GTAsajten på den? Jag menar, för någon sekund trodde jag det var en reklambanner innan jag kände igen "GTAsajten-stilen" på den, det är väl inte bra om någon verkligen misstar den för en reklambanner och inte vågar trycka på den med tanke på modemnappningsrisken som det skrivs om så mycket överallt...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 väldigt bra idé. visste direkt att det var ett av dina verk, hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 dom första millesekundera trodde ja nån hade tagit över gtasajten å satt upp nå sån där skit hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 innan jag läste på den så tänkte ja fy fan va ful reklam . O sen läste ja o fatta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 först när jag såg den trodde jag att forumet var hackat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Här kommer det första resultatet. Det är beräknat på 140 svar. Resultaten inom parantes är från GTAsajten, jämför gärna. Under 13 år: 14% (7%) 18 eller mer: 6% (25%) GTAsajten är helt ok men forumet måste skärpas lite. Vi måste försöka höja åldergränsen en bit. Kapaciteten finns på GTAsajten (med tanke på att 25% av besökarna är 18 eller mer) men ingen verkar vilja etablera sig i forumet. Kanske blir dom bortskrämda av allt spam och dålig stavning, kanske har dom inte tid/lust. Det nya systemet för registering blir troligtvis klart redan ikväll. Jag ville bara ha en sista undersökning som stöd för arbetet. Siffror ska arbetas upp även om det kommer att kosta lite aktivitet i forumet. Men snart kommer ju nästa GTA så då blir det fart ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Trodde de va fler som var under 13 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Precis Bigbear.. med tänke på allt som sägs i det här forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Här kommer det första resultatet. Det är beräknat på 140 svar. Resultaten inom parantes är från GTAsajten, jämför gärna. Under 13 år: 14% (7%) 18 eller mer: 6% (25%) GTAsajten är helt ok men forumet måste skärpas lite. Vi måste försöka höja åldergränsen en bit. Kapaciteten finns på GTAsajten (med tanke på att 25% av besökarna är 18 eller mer) men ingen verkar vilja etablera sig i forumet. Kanske blir dom bortskrämda av allt spam och dålig stavning, kanske har dom inte tid/lust. Det nya systemet för registering blir troligtvis klart redan ikväll. Jag ville bara ha en sista undersökning som stöd för arbetet. Siffror ska arbetas upp även om det kommer att kosta lite aktivitet i forumet. Men snart kommer ju nästa GTA så då blir det fart ändå Alltså är det 80% som är 13-18..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts