Jump to content

NFS:U styletävling- FINAL

fr34k
 Share

vilken av dessa fyra finalister är snyggast? (tryck på numret för att se bilden)  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den enda som är värd att röst på är ju 3:an, dem andra är det ju inget specialt med, 2:an är ju inget märkvärdig alls bara wide-boy kit och body-vinyler.

Vote: No. 3

ingen är väl speciellt märklig?, jag röstar på den jag tycker är snyggast (inte bilmodell då) inte vilken som har mest syling. att trycka på massa styling i nfsu är inte svårt! jag vägde mellan 1 och 2, men det fick bli 2an.

3an ser allvarligt talat förjävlig ut enligt min mening! aldeles för mycke onödiga plastdetaljer, ful huv, och flälgarna passar inte alls.

edit*

Bra arman, du kan din sak, och vet vad som är snyggt -_-

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ingen är väl speciellt märklig?, jag röstar på den jag tycker är snyggast (inte bilmodell då) inte vilken som har mest syling. att trycka på massa styling i nfsu är inte svårt! jag vägde mellan 1 och 2, men det fick bli 2an.

3an ser allvarligt talat förjävlig ut enligt min mening! aldeles för mycke onödiga plastdetaljer, ful huv, och flälgarna passar inte alls.

edit*

Bra arman, du kan din sak, och vet vad som är snyggt -_-

Nej men det ska vara en snygg vinyl på också, och ja motorhuven och roofscopet på 3:an e skitfult, men 2:an är ju liksom bara två färger, inge snyggt alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor