BigBear Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 egentligen hajar jag inte varför Miatan är i final ens.. den äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 vote: nr2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Av dem stylade bilarna gillar jag bara enkla. Dem behöver inte ha en massa vinyls och logotyper. Vote: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vote: No. One.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Den enda som är värd att röst på är ju 3:an, dem andra är det ju inget specialt med, 2:an är ju inget märkvärdig alls bara wide-boy kit och body-vinyler. Vote: No. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Vote: No. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 (redigerad) Den enda som är värd att röst på är ju 3:an, dem andra är det ju inget specialt med, 2:an är ju inget märkvärdig alls bara wide-boy kit och body-vinyler. Vote: No. 3 ingen är väl speciellt märklig?, jag röstar på den jag tycker är snyggast (inte bilmodell då) inte vilken som har mest syling. att trycka på massa styling i nfsu är inte svårt! jag vägde mellan 1 och 2, men det fick bli 2an. 3an ser allvarligt talat förjävlig ut enligt min mening! aldeles för mycke onödiga plastdetaljer, ful huv, och flälgarna passar inte alls. edit* Bra arman, du kan din sak, och vet vad som är snyggt Redigerad 26 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 ingen är väl speciellt märklig?, jag röstar på den jag tycker är snyggast (inte bilmodell då) inte vilken som har mest syling. att trycka på massa styling i nfsu är inte svårt! jag vägde mellan 1 och 2, men det fick bli 2an. 3an ser allvarligt talat förjävlig ut enligt min mening! aldeles för mycke onödiga plastdetaljer, ful huv, och flälgarna passar inte alls. edit* Bra arman, du kan din sak, och vet vad som är snyggt Nej men det ska vara en snygg vinyl på också, och ja motorhuven och roofscopet på 3:an e skitfult, men 2:an är ju liksom bara två färger, inge snyggt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Nej men det ska vara en snygg vinyl på också, och ja motorhuven och roofscopet på 3:an e skitfult, men 2:an är ju liksom bara två färger, inge snyggt alls. jag tycker vinyler suger, våga vägra! 1-2 färger är det ända rätta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Vem har utsett dom här bilarana egentligen?dom var väll inge märkvärdiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 1,3 och 4 är fula som f*n...då återstår en och det är 2an... vote:2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 1,3 och 4 är fula som f*n...då återstår en och det är 2an... vote:2an Tack så mycket då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 och vinnare är....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Vote: nr3 Tyckte den var stilren. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) Lugnt 1:an. Den enda bil som faktiskt såg ok ut. Men man ska köra Golf GTI. Redigerad 28 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) när är vinnaren utsedd? snygga bilar ALLA :"> edit:kräktes ut en kebab Redigerad 28 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 edit:kräktes ut en kebab Det behövde jag höra nu på morgonen när jag är sjuk och mår illa också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Vote:4 den va ju asball!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Vem har utsett dom här bilarana egentligen?dom var väll inge märkvärdiga... .. smaken är som röven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (delad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts