Sirius Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Det spelar inge roll vad det än är så kan jag inte ta emot eller ladda ner filer. Vet någon vad detta beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Det kan du visst, du kan gå in på internet, så du kan ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Det kan du visst, du kan gå in på internet, så du kan ladda hem öh!? nej, när nerladdningen startas så visas inga siffror och efter ungefär 10sekunder så säger den att något var fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 leta efter om du har nått virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Brandvägg på nån extrem-nivå som inte tillåter hemladdning eller utdelning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 öh!? nej, när nerladdningen startas så visas inga siffror och efter ungefär 10sekunder så säger den att något var fel. Har du brandvägg? Om du har det så är det nog bäst att ladda ner Zone Alarm som kan stänga av brandväggen...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har du brandvägg? Om du har det så är det nog bäst att ladda ner Zone Alarm som kan stänga av brandväggen...! ZoneAlarm är en brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 öh!? nej, när nerladdningen startas så visas inga siffror och efter ungefär 10sekunder så säger den att något var fel. Om du kan se denna hemsida så kan du ladda hem. Om det är någgot specielt program, så är det antagligen porten som är stangd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Om du kan se denna hemsida så kan du ladda hem. Om det är någgot specielt program, så är det antagligen porten som är stangd nej inget vill fungera, spelar ingen roll vad det är men jag ska gå igenom mina internet inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Gå in å sök på ordet: "Blaster.exe" å ta bort skiten!! det där ner tickande klockan är en typisk blaster sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 nej inget vill fungera, spelar ingen roll vad det är men jag ska gå igenom mina internet inställningar. Om du kan läsa detta så kan du gå in på internet internet + HTML dokument = $"temporära filer" x= filer nerladdade för att kunna läsa dem snabbare sedan. Kan du säga ett exempel på ett program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Om du kan läsa detta så kan du gå in på internet internet + HTML dokument = $"temporära filer" x= filer nerladdade för att kunna läsa dem snabbare sedan. Kan du säga ett exempel på ett program? kazaa från download.com eller steam från alla sina mirrors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 kazaa från download.com eller steam från alla sina mirrors. WareZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 WareZ Ja, men han skulle ju säga några exempel på vad han hade laddat hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 add3: Kazaa är (fortfarande) inte warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Aja jag vill inte att folk ska snacka om det.. det är farligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ska vi inte prata om mitt problem istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 ska vi inte prata om mitt problem istället? Hur gammal e du? under arton? då e de troligen din far som har lagt in en spärr så man inte kan ladda ner.. Det har vart en sån på min dator.. far min hade lagt in den.. det var med mening.. men nu e den borta.. tagit bort fråga din far om de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 (redigerad) Hur gammal e du? under arton? då e de troligen din far som har lagt in en spärr så man inte kan ladda ner.. Det har vart en sån på min dator.. far min hade lagt in den.. det var med mening.. men nu e den borta.. tagit bort fråga din far om de.. min farsa kan knappt gå in på internet. Redigerad 26 januari, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 min farsa kan knappt gå in på internet. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts