sweetfish Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Jag har klarat 64% av spelet och har dessa bygnader: The Malibu Print Works Film Studio Ice Cream Factory Car Showroom Taxi Company Boatyard Pole Position Club 3321 Vice Point El Swanko Casa Skumole Shack Hyman Condo Men har ändå inte fått dom sista uppdragen där man ska döda Lance. :/ Någon som vet vad som fattas? Är det en bugg? Störande som fan är det iaf... Här är min stats fil: http://sweetfish.rymdraket.net/stats.html Redigerad 24 januari, 2004 av sweetfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Jag har klarat 64% av spelet och har dessa bygnader: The Malibu Print Works Film Studio Ice Cream Factory Car Showroom Taxi Company Boatyard Pole Position Club 3321 Vice Point El Swanko Casa Skumole Shack Hyman Condo Men har ändå inte fått dom sista uppdragen där man ska döda Lance. :/ Någon som vet vad som fattas? Är det en bugg? Störande som fan är det iaf... Du ska äga 15 byggnader.. det finns 15 som man kan EDIT: Kolla här -> http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/List.bmp Redigerad 24 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sweetfish Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Asså så pass, ska ta och se om jag hittar dom bara.. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sweetfish Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har 15 hus nu men fortfarande inte fått uppdragen... :/ Ingen som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har 15 hus nu men fortfarande inte fått uppdragen... :/ Ingen som vet varför? Har du klarat alla uppdrag i alla husen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har 15 hus nu men fortfarande inte fått uppdragen... :/ Ingen som vet varför? Tips: kolla på den där tjejen i enrummet i Pole Position om du inte har klarat där.. kolla i typ 5-8 minuter.. du ska göra av med 500-600$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts