Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Tjena här kan ni skriva allt om soldat (2d-spel). Ps. verison 1.2 har släppts! Ps.igen: hittade ingen topic om soldat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 vad är soldat ? hemsida och screenshot tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 www.soldat.pl screens finns där . Ett skit kul spel. ska kanske ladda hem 1.2 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 www.soldat.pl screens finns där . Ett skit kul spel. ska kanske ladda hem 1.2 . soldat e kul brukar alltid ha gröna kläder och campa i buskar efter offer med sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Du verkar inte vara speciellt bra på att leta efter soldat. För övrigt är spelet coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 mitt soldat funkar inte.. när jag kör igång det så står det nått i stil med: an error accured when trying to read c:\spel\soldat\sparks-gfx\explode2. har installerat om flera gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) Du verkar inte vara speciellt bra på att leta efter soldat. För övrigt är spelet coolt. óps... tänkte ju inte på att söka...:"> peskele Gurgel:Gör det det är mycket bättre än 1.15 , mera vapen + lite banor. (som vanligt altså Redigerad 25 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 nån som ids skicka en ny sparks-gfx\explode2 till mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ser lite halv töligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 nån som ids skicka en ny sparks-gfx\explode2 till mig?? Hittade den visserligen på mappen "explode" i sparks-gfx men det gör väl inget?Explode2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts