Conny_S Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hej, jag har ett jätte problem. Jag har en fil som inte kan tas bort. Det är en exe fil som egentligen är en zip fil fast jag visste inte det så jag döpte den till .exe. Jag kan alltså inte ta bort denna fil, jag har lönlöst försökt med alla olika sorters metoder som att tex sätta filen i karantän med norton anti virus 2002, stänga många prog i aktivitetshanteraren osv. Men när jag försöker ta bort, flytta, byta namn på filen står det att det används. Är det någon som har lösning på detta, snälla hjälp! //Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 CTRL + ALT + DEL kolla om den finns i processerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hej, jag har ett jätte problem. Jag har en fil som inte kan tas bort. Det är en exe fil som egentligen är en zip fil fast jag visste inte det så jag döpte den till .exe. Jag kan alltså inte ta bort denna fil, jag har lönlöst försökt med alla olika sorters metoder som att tex sätta filen i karantän med norton anti virus 2002, stänga många prog i aktivitetshanteraren osv. Men när jag försöker ta bort, flytta, byta namn på filen står det att det används. Är det någon som har lösning på detta, snälla hjälp! //Conny_S Starta om datorn och ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Ja vet, jag har kollat processerna som jag sa, och jag har startat om datorn många gånger.. Jag har haft detta länge, och vill ha ett slut på det. Vet ni några tvingnins ta bort prog kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 starta om datorn i felsäktert läge och ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Du kan även prova med programmet File Shredder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 ok, tack jag skall försöka med det ni har sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag testade med ett ass bra prog vid namn AbsoluteShield File Shredder och det funkade, tack för all hjälp MVH Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Skit också, nu när jag startade in kom filen ige, vad skall jag göra, det måste finnas nånting som tar bort detta idiotiska elände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 http://www.lavasoft.de (sidan är på engelska, konstigt att dom har DE + att det är ett svensk företag, dom är infernaliskt kontiga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Hahah, sidan var på svenska, hmm, jag skall nog fråga lavas suport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Ta bort skiten i cmd(komandotolken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 oftast fungerar inte det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Jag fick bort den med Panda Platinum (satte filen i karantän) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts