DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) igår kväll satt jag och lira dator när jag hörde Smack Smack! så jag tittade ner och där stog en ligist och vandaliserade en bil. han kastade in bensin och tendstickor. jag skrek till farsan att ringa Brandkåren. Eldsvåderna var så höga så om jag hade ställt mig på balkongen hade jag bränt mig. tillslut brann det så mycket att vi blev tvugna att öppna ett fönster och hoppa ut! (vi bor på första våningen) och jag hade bara pyjamas det var rätt pinsamt.... Men jag kan säga att jag nästan alldrig varit så rädd som då. Sen kom brandkåren och släckte elden, och jag står där i Pyjamas. J*vla ligist Berätta gärna om något liknande har hänt dig eller som du känner till Redigerad 24 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Mothafucka's like these think they rule the world... Redigerad 24 januari, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Mothafucka's like these think they rule the world... Dom tror att dom e någon för att dom förstör saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Tssss..... f*n vad taskigt.... hatar ligister, dom är bara ett gäng korkade skitskallar! Stackars han som rådde om bilen. ligist f*nskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Tssss..... f*n vad taskigt.... hatar ligister, dom är bara ett gäng korkade skitskallar! Stackars han som rådde om bilen. ligist f*nskap. Jag vet inte vems det var. men tydligen precis innan JAG tittade ut så slog han sönder min kompis farsas rutor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Argggh F*N Vad jag bllir förbannad på såna där!!!! Redigerad 24 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 jag hade slagit ner fanskapet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Sånna där har ju kniv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 jag hade slagit ner fanskapet... för det första så stog jag i fönstret i Pyjamas. för det andra så bär dom kniv eller något annat vapen. för det tredje så är det viktigare att ringa 112 för det fjärde så var han redan borta inom 3-4 sek + jag skulle nog inte ha slagit ner honom han var kanske 3-4 år äldre än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts