Jump to content

Warhammer

Add3
 Share

Recommended Posts

Har en ganska liten armé.... (Om man bortser från att jag har ungefär 150 infaterister...) åh fy f*n vad man slösat pengar på det! -_-

Fast det är ju kul att måla dem och bygga dem etc men... när man tänker efter.... 90 kronor för 5 små plastbitar.... SERIÖST? ;P 150 X 90....

Sen har jag 5 motorcyklar och dom kostade väl också 90 kronor? ... om inte så rätta mig gärna.... 5 X 90... Sen har jag också några gubbar med lasergrejer kommer inte ihåg vad de kallades för men dom var också väldigt dyra.... sen några gruppledare och en ledare. ;)

lol... skulle säkert kunna få 1000 eller så för den armén.... om jag bara hade ork! ;);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska ta kort på alla mina Arméer alla dom måste gå på över 3500 vilket är j*vligt onödigt känns det som! :P

Gurgel: Snygga, Vad heter fetting roboten? :P

de där va ara nåra av mina gubbar. JAg har typ gansaka många omålade :lol: .

Men dom på games vorkshop kallar den för volvo den tar sönder golvet om den ramlar ner o den holler skälv. MEn den heter dreaghnoght typ. nå sånt. :D

* har 2 st*

ska nog kanske ta kort på alla om dom inte e målade iaf när jag har fixat ett bord.

lr kanske en film ;)

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor