Add3 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har ni några Warhammer? jag håller inte på nu längre men jag har massor kvar!! I 40k Har feet Arme I Space Marines och Eldar. I fantasy blev det ork's fast alla är sålda! lägg gärna upp en bild på din armé eller nått sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har en space marines armé i 40k men jag spelar inte längre. Känns som att man slösade pengar i onödan på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har fortfarande kvar min Imperial guard armé. la ner ca 3000 kr på det, helt onödigt ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) har space och tau. Bor bredvid games workshop så . Fast ja kanske kan ta kort nån gång vet inte. KS kolla om ja har nå kort. edit hitta et tkort. som e taget typ i somras eller nått. Redigerad 24 januari, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag har en Space Marine armé, har inte riktigt gjort klart den men jag jobbar inte heller på dom. Lagt ut mycket pengar ganska mycket i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag ska ta kort på alla mina Arméer alla dom måste gå på över 3500 vilket är j*vligt onödigt känns det som! Gurgel: Snygga, Vad heter fetting roboten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har en ganska liten armé.... (Om man bortser från att jag har ungefär 150 infaterister...) åh fy f*n vad man slösat pengar på det! Fast det är ju kul att måla dem och bygga dem etc men... när man tänker efter.... 90 kronor för 5 små plastbitar.... SERIÖST? 150 X 90.... Sen har jag 5 motorcyklar och dom kostade väl också 90 kronor? ... om inte så rätta mig gärna.... 5 X 90... Sen har jag också några gubbar med lasergrejer kommer inte ihåg vad de kallades för men dom var också väldigt dyra.... sen några gruppledare och en ledare. lol... skulle säkert kunna få 1000 eller så för den armén.... om jag bara hade ork! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hade en Dark Elf armé som var hyffsat stor. Sålde för 2k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Jag ska ta kort på alla mina Arméer alla dom måste gå på över 3500 vilket är j*vligt onödigt känns det som! Gurgel: Snygga, Vad heter fetting roboten? de där va ara nåra av mina gubbar. JAg har typ gansaka många omålade . Men dom på games vorkshop kallar den för volvo den tar sönder golvet om den ramlar ner o den holler skälv. MEn den heter dreaghnoght typ. nå sånt. * har 2 st* ska nog kanske ta kort på alla om dom inte e målade iaf när jag har fixat ett bord. lr kanske en film Redigerad 24 januari, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Den heter dreadnought. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 har en Falcon Grav Tank! Numera vit : och 30/40 sånna här har jag: + massor av annat grejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 har en Falcon Grav Tank! Numera vit : och 30/40 sånna här har jag: + massor av annat grejs! gjort själv eller tagit en bild?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts