GiZmo Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 ja hopp.. jag fick en dvd-brännare i julklapp och nu undrar jag om det finns nått bra program att göra menyer i.. Så att när man stoppar i skivan så kommer det upp en meny och man kan välja vilken film/klipp man vill spela... nån som vet nått? har sökt men har ej hittat nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 man kan göra menyer i NeroVision typ eller i Pinnacle tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 pinnacle vadå? är inte det ett företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 pinnacle vadå? är inte det ett företag Pinnacle Studio eller nåt .... jag har nån version 8.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts