vr98olli Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hej! Jag skulle vilja ha sådana!(ej dem från DHTML-CENTRALEN!) De är som scrollbars som man sätter dit själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Har bara sett såna man kan ändra färg och sånt på...det är CSS dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 iframe eller textbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 vad menar du med "scrollbars som man sätter dit själv" ? JS & DHTML eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 FLAAAAAAASH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 nej, jag har sett sådana i javascript!(de var röda minns jag!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 exempel? ingen har ju någon aning om vad du menar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 http://www.clantemplates.com/~storage/temp...rage/index.html En liknande den som är högst upp till höger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Det e det inte heller. Ett exempel är http://www.rockstargames.com/vicecity/ Gå sen in på news Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 dhtml eller flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Sådan som den dära clangrejsen hade menar jag!(gärna där man ser mitten delen man scrollar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Sådan som den dära clangrejsen hade menar jag!(gärna där man ser mitten delen man scrollar! men lol, det är ju css, fast bakgrunden & scrollbar:en är borttagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 ok, lol på dig själv me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts