Lallaren Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Ja... jag har problem med mitt DC men iaf först när jag går in på en bana laddar den lite.... sen ser man start fältet lite och så e de två stycken Fil saker ... sen laddar den klart allt och sen när den ska gå in på banan så går allt ut.. :'( :'( veet ni va de e för problem eller ideer vad jag kan göra så säg gärna /Marcus Redigerad 13 januari, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 först köpt?? senaste verisionen? går du in på en bana du inte har? instalera om BF. nog de ända jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) jag har DC 0,5 behöver man 0,6?? Redigerad 24 januari, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 jag har DC 0,5 behöver man 0,6?? ja. Om du har testat att köra på Internet och de inte funakr ere för att du inte har 0.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts